24 tonna élelmiszer-adomány gyűlt össze a Tesco kampányában
Júniustól augusztus végéig adományozhattak tartós élelmiszert a rászorulóknak a vásárlók a Tesco üzleteiben. Az áruházlánc története eddigi leghosszabb adománygyűjtő kampányának apropóját az adta, hogy a koronavírus-járvány sokakat sodort nehéz helyzetbe. A 10 hetes országos akcióban összesen több mint 24 tonna élelmiszert gyűjtöttek össze a vásárlók, akik a 201 magyarországi Tesco áruházban kihelyezett adománygyűjtő pontokon adhatták le a rászorulóknak szánt tartós élelmiszereket, mint például rizst, tésztát, cukrot, olajat, lekvárokat, különböző befőtteket és konzerveket, teát, kávét és kakaót is.
Az adományokat az áruházlánc stratégiai partnere, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület juttatja el azoknak, akiknek a legnagyobb szükségük van rá.
A Tesco elkötelezetten támogatja a helyi közösségeket. A nyári rendkívüli tartósélelmiszer-gyűjtést követően idén novemberben 13. alkalommal csatlakozik az Élelmiszerbank hagyományos, karácsony előtti adománygyűjtéséhez is, amelyet az adományokon felül évről évre a termékek értékének 20%-ával is támogat. //
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >