Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 23 százalékos nyereség növekedést ért el tavaly a Heineken
23 százalékos nyereség növekedést ért el tavaly a Heineken
A holland söróriás bevétele egy év alatt 7,3 százalékkal nőtt, amit az értékesített mennyiség növelésén túl áremeléssel és megfelelő márkaösszetétellel ért el a cég.
A termelés tavaly 7,1
százalékkal 119,8 millió hektoliterre nőtt, jól
teljesítettek az újonnan felvásárolt
vállalatok is, a teljes sörkibocsátás
elérte a 139,2 millió hektolitert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >