Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 23 százalékos nyereség növekedést ért el tavaly a Heineken
23 százalékos nyereség növekedést ért el tavaly a Heineken
A holland söróriás bevétele egy év alatt 7,3 százalékkal nőtt, amit az értékesített mennyiség növelésén túl áremeléssel és megfelelő márkaösszetétellel ért el a cég.
A termelés tavaly 7,1
százalékkal 119,8 millió hektoliterre nőtt, jól
teljesítettek az újonnan felvásárolt
vállalatok is, a teljes sörkibocsátás
elérte a 139,2 millió hektolitert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >