Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 23 százalékos nyereség növekedést ért el tavaly a Heineken
23 százalékos nyereség növekedést ért el tavaly a Heineken
A holland söróriás bevétele egy év alatt 7,3 százalékkal nőtt, amit az értékesített mennyiség növelésén túl áremeléssel és megfelelő márkaösszetétellel ért el a cég.
A termelés tavaly 7,1
százalékkal 119,8 millió hektoliterre nőtt, jól
teljesítettek az újonnan felvásárolt
vállalatok is, a teljes sörkibocsátás
elérte a 139,2 millió hektolitert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >