23 százalékkal több élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói az Élelmiszerbank idei tavaszi akcióján
138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület országos tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a hétvégén. Ez a mennyiség csaknem másfélszerese a tavaly felajánlottnak, így országszerte közel 27 800 rászoruló kaphat támogató csomagot az elkövetkező hetekben. Az összegyűlt élelmiszerekből 52 842 kilogramm a Tesco vásárlóinak köszönhetően került a bevásárlókocsikba, ami 12 178 kiloval több, mint a 2023 tavaszán szervezett akció eredménye volt.
Idén sem okozott csalódást a hátrányos helyzetben lévők támogatására indított gyűjtés, aminek eredményeképpen összesen közel 139 ezer kilónyi élelmiszer-adomány gyűlt össze országszerte a rászoruló embereknek, családoknak. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület gyűjtéséhez ezúttal 96 Tesco áruház csatlakozott, ahol az áruházlánc vásárlói túlszárnyalták a tavaly tavasszal elért fantasztikus eredményt, a jó szívüknek köszönhetően 23 százalékkal több tartósélelmiszert adományoztak, mint az előző évben.
A vásárlók a Bécsi úti áruházban voltak a legaktívabbak, csak ebben az egy üzletben 1220 kilogramm adományt adtak át az Élelmiszerbank önkénteseinek, de a Szekszárd és a Szeged-Móraváros hipermarket vásárlói is igazán büszkék lehetnek magukra a 1143 és 1135 kilogrammos eredményükkel. Bár még mindig a liszt, tésztafélék és a tartós tej a legnagyobb mennyiségben adományozott élelmiszer, de a nehézsorban lévő családok gyerekeinek is tartogatnak majd meglepetést az Élelmiszerbank által összeállított csomagok, hiszen a Tesco vásárlói összesen közel 3700 kilogramm édességet is a kosarukba tettek.
„Nagyon büszke vagyok a vásárlóinkra, akik ismét megmutatták, hogy szívesen állnak a jó ügyek mellé. Nekik és a Tesco munkatársainak köszönhetően két nap alatt több mint 52 millió forint értékű adomány gyűlt össze a Tesco üzleteiben, amiből az Élelmiszerbank több ezer nehézsorsú ember számára tud csomagokat összeállítani. Az összefogásban több mint 1422 önkéntes vett részt, akik egy-egy konzerv, tészta vagy egyéb, hűtést nem igénylő élelmiszer megvásárlására lelkesítették a vásárlókat a Tesco munkatársaival karöltve, hogy a következő hetekben a boltok környéken élő hátrányos helyzetben lévő emberek között oszthassák ki azokat. Köszönöm nekik ezt a fantasztikus eredményt!”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >