23 százalékkal több élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói az Élelmiszerbank idei tavaszi akcióján
138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület országos tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a hétvégén. Ez a mennyiség csaknem másfélszerese a tavaly felajánlottnak, így országszerte közel 27 800 rászoruló kaphat támogató csomagot az elkövetkező hetekben. Az összegyűlt élelmiszerekből 52 842 kilogramm a Tesco vásárlóinak köszönhetően került a bevásárlókocsikba, ami 12 178 kiloval több, mint a 2023 tavaszán szervezett akció eredménye volt.
Idén sem okozott csalódást a hátrányos helyzetben lévők támogatására indított gyűjtés, aminek eredményeképpen összesen közel 139 ezer kilónyi élelmiszer-adomány gyűlt össze országszerte a rászoruló embereknek, családoknak. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület gyűjtéséhez ezúttal 96 Tesco áruház csatlakozott, ahol az áruházlánc vásárlói túlszárnyalták a tavaly tavasszal elért fantasztikus eredményt, a jó szívüknek köszönhetően 23 százalékkal több tartósélelmiszert adományoztak, mint az előző évben.
A vásárlók a Bécsi úti áruházban voltak a legaktívabbak, csak ebben az egy üzletben 1220 kilogramm adományt adtak át az Élelmiszerbank önkénteseinek, de a Szekszárd és a Szeged-Móraváros hipermarket vásárlói is igazán büszkék lehetnek magukra a 1143 és 1135 kilogrammos eredményükkel. Bár még mindig a liszt, tésztafélék és a tartós tej a legnagyobb mennyiségben adományozott élelmiszer, de a nehézsorban lévő családok gyerekeinek is tartogatnak majd meglepetést az Élelmiszerbank által összeállított csomagok, hiszen a Tesco vásárlói összesen közel 3700 kilogramm édességet is a kosarukba tettek.
„Nagyon büszke vagyok a vásárlóinkra, akik ismét megmutatták, hogy szívesen állnak a jó ügyek mellé. Nekik és a Tesco munkatársainak köszönhetően két nap alatt több mint 52 millió forint értékű adomány gyűlt össze a Tesco üzleteiben, amiből az Élelmiszerbank több ezer nehézsorsú ember számára tud csomagokat összeállítani. Az összefogásban több mint 1422 önkéntes vett részt, akik egy-egy konzerv, tészta vagy egyéb, hűtést nem igénylő élelmiszer megvásárlására lelkesítették a vásárlókat a Tesco munkatársaival karöltve, hogy a következő hetekben a boltok környéken élő hátrányos helyzetben lévő emberek között oszthassák ki azokat. Köszönöm nekik ezt a fantasztikus eredményt!”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >