Az etyeki és a soproni borvidéket járja be a 22. Magyar Borok Útja Rallye
Pénteken rajtol a 22. Magyar Borok Útja Rallye, ami az etyeki és a soproni borvidéket járja be.
Megay Róbert Péter főszervező az esemény csütörtöki sajtótájékoztatóján elmondta, hogy Erdei Zsolt, a Magyar Ökölvívó Szövetség (MÖSZ) elnöke, korábbi amatőr és profi világbajnok bokszoló rajtoltatja el a mezőnyt jövő pénteken reggel 8 órakor a Csepel Plaza előtti parkolóból.
A 800-900 kilométeres útvonal egy tucat pincészetet érint. Az autós-boros élménytúra résztvevői pénteken az etyeki, másnap a soproni pincészeteket látogatják meg. A szombat esti eredményhirdetésre Bükön kerül sor, míg vasárnap fakultatív borkóstolás zárja a programot.
„A fővárostól legmesszebb fekvő borvidékek egyike a soproni, emiatt egy kicsit méltatlanul elhanyagolt, pedig a kiváló borokon kívül komoly természeti és gasztronómiai értékekkel is rendelkezik” – indokolta az idei útvonalat Megay, aki hozzátette: a rali több mint fél évtizede érintette legutóbb a hűség városát.
A szervezők a résztvevő autók számát százban maximálták, amelyekkel összesen 220-250 versenyző járja végig a két dunántúli borvidéket. A versenyzők számára ezúttal sem a gyorsaság lesz a legfontosabb, hiszen ügyelniük kell a biztonságos közlekedésre, a KRESZ-szabályok betartására, s a hagyományokhoz hűen ezúttal is számos elméleti és ügyességi feladatot is meg kell majd oldaniuk.
A rali fővédnöke idén Fazekas Sándor földművelésügyi- és Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter.
Megay Róbert Péter beszámolt arról is, hogy egy stratégiai megállapodás értelmében a Magyar Borok Útja Rallye két éven keresztül teljes költségtérítéssel két személygépkocsit biztosít a MÖSZ számára. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny, mintegy 2700 palack bor versenyez
A kedden kezdődött 44. Országos Borversenyen 239 pincészet 890 bormintája,…
Tovább olvasom >A magyar bor történetei: királyok kedvencétől a bikavérig – történelmi est Egerben
2025. május 15-én különleges történelmi-gasztronómiai eseménynek ad otthont a Juhász…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >