212 milliós SPAR beruházás – új szupermarket nyílt Békéscsaba belvárosában
Mintegy 212 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott a SPAR Magyarország Békéscsabán, az Andrássy út 3-5. szám alatt, egy korábbi kereskedelmi létesítmény helyén. A vállalat a beruházás révén 17 új munkahelyet teremtett a békési vármegyeszékhelyen.
„Mindig nagy öröm számunkra, ha egy új SPAR üzlet nyílik, hiszen ez azt is jelenti, hogy még több helyen találkozhatnak a vásárlóink a vállalat magas minőséget képviselő termékeivel, másrészt újabb munkatársakat köszönthetünk a csapatunkban. Legújabb beruházásunk révén Békéscsaba szívében vehetnek mától új szupermarketet birtokba a békési vármegyeszékhely és vonzáskörzetének lakói. A beruházás során a korábbi üzlethelyiség megújult: vonzóbb, korszerűbb és energiatakarékosabb lett. Az üzlet 17 új dolgozónak biztosít megélhetést”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Békéscsaba belvárosában, az Andrássy út 3-5. szám található üzlet korábban is kereskedelmi egységként működött. Az 540 négyzetméteres eladótér a SPAR legújabb belsőépítészeti koncepcióját követi, megőrizve a meglévő bútorokból mindazt, amelyek illeszkednek az új megjelenésbe. A bejárat mellett található zöldségosztály után a pékáru-részleg következik. Ezt követően a kiszolgálópultok, majd a frissáru-hűtők és gondolák érintésével juthat el a vásárló a pénztárakig. A szupermarket széles áruválasztékában a hazai családi és kisvállalkozások által előállított élelmiszerek, a kényelmi és SPAR márkatermékek, valamint az egészségtudatos életmódhoz kapcsolódó árucikkek is helyet kaptak. Az átalakítás során az energiahatékonyságra is figyelmet fordított a vállalat: az eladótér világítását a korábbiaknál jóval takarékosabb LED-lámpákkal oldották meg.
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >