21 millió forinttal támogatja a Tesco a rászoruló hazai gyermekeket
Több mint 20 millió forint gyűlt össze idén május 16. és június 19. között a Tesco áruházakban és online értékesített adománykuponokból az Ökumenikus Segélyszervezet Kapaszkodó programjának támogatására. Az összeget a Tesco 21 millió forintra egészítette ki, ezzel is segítve a hátrányos helyzetű hazai gyermekek felzárkózását, akik országszerte 20 helyszínen több mint 3000-en vesznek részt rendszeresen közösségi és fejlesztő tevékenységekben. Az adomány révén hátrányos körülmények között élő családokban nevelkedő gyermekek kaphatnak esélyt a felzárkózásra, illetve nyári élménytáborokban való részvételre.

Adomány a rászorulóknak
Idén összesen 21 millió forinttal támogatja a Tesco stratégiai partnere, az Ökumenikus Segélyszervezet Kapaszkodó programját. A 2021-es kampányhoz képest 1 millió forinttal nőtt az összeg, melynek jelentős része a Tesco üzleteiben és online felületén értékesített adománykuponokból folyt be. Az áruházlánc vásárlói és munkatársai az egy hónapon át tartó kampányidőszak során az üzletekben, illetve online több mint 20 millió forint értékben vásároltak kuponokat. Ezt egészítette ki a Tesco, hogy még több hátrányos helyzetű gyermek fejlesztéséhez járuljon hozzá.
Az adományt az Ökumenikus Segélyszervezet a Kapaszkodó program keretében nyújtott egész éves fejlesztő munkára fogja fordítani, mellyel 20 helyszínen 3000 gyermek felzárkózását, fejlesztését segíti rendszeresen átmeneti otthonokban, hátrányos helyzetű térségekben. Szakemberei a Segélyszervezet intézményein keresztül olyan bentlakó, illetve a központok látókörében lévő gyermekeknek nyújtanak támogatást, akik eleve hátrányokkal, biztonságos otthon és biztos családi háttér nélkül élik küzdelmes életüket. A fejlesztő foglalkozások sokfélesége (köztük mozgásfejlesztés, korai fejlesztés, korrepetálások és szakkörök, pszichológiai tanácsadás, közösségi programok) és a személyre szabott fejlesztési tervek viszont esélyt adnak nekik a változásra.
„Köszönjük vásárlóink és kollégáink támogatását, akik összefogásával idén még nagyobb összeggel segíthetjük az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, amely nélkül ezek a rászoruló gyermekek nem indulhatnának társaikkal egyenlő esélyekkel az életben. Büszke vagyok rá, hogy együtt, közösen ismét egy jó ügy mellé álltunk!”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
„Hálásak vagyunk a Tescónak, hogy stratégiai partnerként most is számíthattunk rájuk a nehéz helyzetben lévő hazai családok gyermekeinek támogatásában! Külön öröm számunkra, hogy ezúttal még a tavalyinál is nagyobb összeg áll rendelkezésünkre, melyből rendkívül szerény körülmények között élő családokat tudunk támogatni. Ilyen például Szabina családja, aki négy gyermekével, férjével, illetve édesapjával és mozgáskorlátozott édesanyjával egy mindössze kétszobás kis lakásban él. Hátrányos helyzetüket több körülmény tetézi. Legkisebb gyermekük például csecsemőkorától túlsúlyos volt, ami komolyan akadályozta a mozgásban. Nekik abban tudtunk többek között segíteni, hogy térítésmentesen vehettek részt az egyik Biztos Kezdet Gyerekházunkban egy féléves Dévény tornán és etetésterápián. Támogatásunknak köszönhetően a gyermek súlya ideális lett, mozgásában utolérte korosztályát, és mára önállóan el is tudott indulni. Amellett, hogy ezt a gyermeket a gyakorlatban is biztos kezdethez tudtuk segíteni, neki és családja számára tágabb értelemben is esélyt adtunk a továbblépésre”– hangsúlyozta Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >