21 millió euróból korszerűsített üzleteket a Lidl Portugal
A Lidl 21 millió eurót fordított öt portugáliai üzletének a modernizálására. A korszerűsítéssel a diszkontlánc célja a fogyasztókhoz közelebb kerülni és megkönnyíteni számukra a termékekhez és szolgáltatásokhoz való hozzájutást.
Az öt üzlet a Lidl új üzletkoncepcióját mutatja, amit az ország több más részében már bevezettek. Ezek legfőbb jellemzői az 1100–1400 négyzetméteres eladótér, melyet széles folyosók szelnek át és a természetes fényt beengedő üveghomlokzat, amivel energia takarítható meg. Valamennyi üzletben szeletelőgéppel ellátott önkiszolgáló pékség található. A zöldség-gyümölcs részlegen pedig narancslékészítő gép is várja a vásárlókat, de más üzletekben grillcsirke is készül frissen.
Kapcsolódó cikkeink
2024-ben 500 gyakornoki állást kínál a brit ALDI
Az ALDI idén több mint 500 új gyakornokkal kívánja tovább…
Tovább olvasom >Hatvan százalékkal csökkenti a Lidl a működése keretében kibocsátott szén-dioxid mennyiségét
A Lidl 60%-kal csökkentette Scope 1 és 2 kibocsátását –…
Tovább olvasom >A Lidl spanyolországi üzleteinek száma jövőre meghaladja a 700-at
Az infláció és a csökkenő jövedelmezőség ellenére a Lidl továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >