21 millió euróból korszerűsített üzleteket a Lidl Portugal
A Lidl 21 millió eurót fordított öt portugáliai üzletének a modernizálására. A korszerűsítéssel a diszkontlánc célja a fogyasztókhoz közelebb kerülni és megkönnyíteni számukra a termékekhez és szolgáltatásokhoz való hozzájutást.
Az öt üzlet a Lidl új üzletkoncepcióját mutatja, amit az ország több más részében már bevezettek. Ezek legfőbb jellemzői az 1100–1400 négyzetméteres eladótér, melyet széles folyosók szelnek át és a természetes fényt beengedő üveghomlokzat, amivel energia takarítható meg. Valamennyi üzletben szeletelőgéppel ellátott önkiszolgáló pékség található. A zöldség-gyümölcs részlegen pedig narancslékészítő gép is várja a vásárlókat, de más üzletekben grillcsirke is készül frissen.
Kapcsolódó cikkeink
PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >