21 millió euróból korszerűsített üzleteket a Lidl Portugal
A Lidl 21 millió eurót fordított öt portugáliai üzletének a modernizálására. A korszerűsítéssel a diszkontlánc célja a fogyasztókhoz közelebb kerülni és megkönnyíteni számukra a termékekhez és szolgáltatásokhoz való hozzájutást.
Az öt üzlet a Lidl új üzletkoncepcióját mutatja, amit az ország több más részében már bevezettek. Ezek legfőbb jellemzői az 1100–1400 négyzetméteres eladótér, melyet széles folyosók szelnek át és a természetes fényt beengedő üveghomlokzat, amivel energia takarítható meg. Valamennyi üzletben szeletelőgéppel ellátott önkiszolgáló pékség található. A zöldség-gyümölcs részlegen pedig narancslékészítő gép is várja a vásárlókat, de más üzletekben grillcsirke is készül frissen.
Kapcsolódó cikkeink
Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >2024-ben 500 gyakornoki állást kínál a brit ALDI
Az ALDI idén több mint 500 új gyakornokkal kívánja tovább…
Tovább olvasom >Hatvan százalékkal csökkenti a Lidl a működése keretében kibocsátott szén-dioxid mennyiségét
A Lidl 60%-kal csökkentette Scope 1 és 2 kibocsátását –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >