21 milliárd frank fölött a Nestlé eladásai
A svájci Nestlé élelmiszeripari vállalat eladásai éves szinten 0,4 százalékkal emelkedtek, 21,07 milliárd frankra a március végével zárult első negyedévben.
Az idei év első hónapjában az organikus növekedés 2,3 százalék volt, szemben a tavalyi év azonos időszakában elért 3,9 százalékkal.
Az eladás volumene 1,3 százalékkal nőtt az első negyedévben, míg tavaly január és március között 3 százalékkal bővült.
A több mint 150 éve működő svájci vállalat, amely világszerte több mint 328 ezer alkalmazottat foglalkoztat, csütörtökön megerősítette, hogy az idei üzleti évre 2-4 százalékos organikus növekedést vár.
A svájci vállalathoz több mint 2000 márka, egyebek között a Maggi, a KitKat, a Nescafe, valamint a Friskies és a Purina tartozik.
A Nestlé világszerte 418 gyárában előállított termékeit a világ 191 országában értékesíti. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Talajmegújító mezőgazdasági képzést indít a Nestlé és a Sustainable Business Academy fiatal gazdáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MediaMarkt Black November – a tudatos döntések hónapja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Segíteni jó, de nem mindig könnyű!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közzétette harmadik negyedéves pénzügyi beszámolóját az LG
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

