21 milliárd frank fölött a Nestlé eladásai
A svájci Nestlé élelmiszeripari vállalat eladásai éves szinten 0,4 százalékkal emelkedtek, 21,07 milliárd frankra a március végével zárult első negyedévben.
Az idei év első hónapjában az organikus növekedés 2,3 százalék volt, szemben a tavalyi év azonos időszakában elért 3,9 százalékkal.
Az eladás volumene 1,3 százalékkal nőtt az első negyedévben, míg tavaly január és március között 3 százalékkal bővült.
A több mint 150 éve működő svájci vállalat, amely világszerte több mint 328 ezer alkalmazottat foglalkoztat, csütörtökön megerősítette, hogy az idei üzleti évre 2-4 százalékos organikus növekedést vár.
A svájci vállalathoz több mint 2000 márka, egyebek között a Maggi, a KitKat, a Nescafe, valamint a Friskies és a Purina tartozik.
A Nestlé világszerte 418 gyárában előállított termékeit a világ 191 országában értékesíti. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
KSH: januárban az ipari termelés 3,9 százalékkal mérséklődött
2025 januárjában az ipari termelés volumene 3,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >A beruházás a jó válasz a kihívásokra
Az agráriumban is a beruházás az egyetlen jó válasz a…
Tovább olvasom >15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >