2030-ra csak teljesen szegregált fenntartható kakaót használ termékeiben a Mars
A vállalat kizárólag a programjában részt vevő vagy az általa elfogadott szervezetek által tanúsított gazdaságokból származó kakaót fog felhasználni.
Az M&Ms, a Skittles és a Twix gyártója, a Mars, Incorporated bejelentette, hogy Responsibly Sourced Cocoa Programja (Felelős Forrásból Beszerzett Kakaó) keretében 2030-ra olyan globális kakaóellátási láncot kíván kiépíteni, amelyben a fenntartható és nem fenntartható forrásból származó kakaót egymástól elkülönítve kezelik a teljes ellátási folyamat során.
A kezdeményezés keretében a Mars csak olyan kakaót fog felhasználni, amely a programban részt vevő gazdaságokból származik, vagy megfelel az olyan független tanúsító szervezetek, mint a Fairtrade, a Rainforest Alliance és más, a Mars által elfogadott szervezetek előírásainak.
A szegregált ellátási lánc nagyobb átláthatóságot biztosít a Mars számára, lehetővé téve a kakaó útját konkrét farmokig vissza tudja követni, és megfelelőbben támogassa a beszállítókat és a termelői közösségeket az emberi jogok és a környezeti fenntarthatóság előmozdításában.
Az elkövetkező öt évben a Mars kakaóbeszállítóival együttműködve olyan infrastruktúrába, folyamatokba és rendszerekbe fog befektetni, amelyek lehetővé teszik a vállalat számára, hogy a kakaót az általa minősített farmokról szerezzék be, más forrásoktól fizikailag elkülönítve kezeljék mielőtt azokat a Mars termékek alapanyagává alakítanák. Az ily módon szegregált kakaóból ezután a Mars gyárakban készülnek csokoládé- és más késztermékek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >