2030-ra csak teljesen szegregált fenntartható kakaót használ termékeiben a Mars
A vállalat kizárólag a programjában részt vevő vagy az általa elfogadott szervezetek által tanúsított gazdaságokból származó kakaót fog felhasználni.
Az M&Ms, a Skittles és a Twix gyártója, a Mars, Incorporated bejelentette, hogy Responsibly Sourced Cocoa Programja (Felelős Forrásból Beszerzett Kakaó) keretében 2030-ra olyan globális kakaóellátási láncot kíván kiépíteni, amelyben a fenntartható és nem fenntartható forrásból származó kakaót egymástól elkülönítve kezelik a teljes ellátási folyamat során.
A kezdeményezés keretében a Mars csak olyan kakaót fog felhasználni, amely a programban részt vevő gazdaságokból származik, vagy megfelel az olyan független tanúsító szervezetek, mint a Fairtrade, a Rainforest Alliance és más, a Mars által elfogadott szervezetek előírásainak.
A szegregált ellátási lánc nagyobb átláthatóságot biztosít a Mars számára, lehetővé téve a kakaó útját konkrét farmokig vissza tudja követni, és megfelelőbben támogassa a beszállítókat és a termelői közösségeket az emberi jogok és a környezeti fenntarthatóság előmozdításában.
Az elkövetkező öt évben a Mars kakaóbeszállítóival együttműködve olyan infrastruktúrába, folyamatokba és rendszerekbe fog befektetni, amelyek lehetővé teszik a vállalat számára, hogy a kakaót az általa minősített farmokról szerezzék be, más forrásoktól fizikailag elkülönítve kezeljék mielőtt azokat a Mars termékek alapanyagává alakítanák. Az ily módon szegregált kakaóból ezután a Mars gyárakban készülnek csokoládé- és más késztermékek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Terápia időpont nélkül, munkaidőben – a kutyabarát iroda nagyon adja
A stresszoldás és a mentális jóllét igen fontos hatással van…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >