2030-ra 8 millió tagot szeretne a brit Co-op
A Co-op célja, hogy 2030-ra 5 millióról 8 millióra növelje tagjainak számát.
Az adatok szerint a Co-op tagok létszáma a várakozásokat meghaladó mértékben növekszik: a kiskereskedő szerint jelenleg közel 15%-kal haladja meg az előző évit.
A kiskereskedő decemberben 21%-os növekedést tapasztalt a Co-op-nál vásárló tagok körében.
A Co-op jelenleg a kényelmi piacon törekszik nagyobb részesedés elérésére omnichannel növekedés révén – részben új üzletek felvásárlásával, az új franchise üzletek számának több mint kétszeresére növelésével, 400 Nisa üzlet megnyitásával, valamint a gyorskereskedelem piacán meglévő részesedésének a 30% fölé növelésével.
A hírrel egyidejűleg az élelmiszerlánc 117 új, csak a tagok számára elérhető árat vezetett be, közöttük első alkalommal A-márkás árucikkekre vonatkozóan is.
A múlt héten a kiskereskedő bejelentette, hogy a „minden elköltött font után 2 penny” programja megszüntetését tervezi, és helyette a tagoknak szóló exkluzív árak és ajánlatok „jelentősen kibővített” választékát fogja kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >