2030-ra 8 millió tagot szeretne a brit Co-op
A Co-op célja, hogy 2030-ra 5 millióról 8 millióra növelje tagjainak számát.
Az adatok szerint a Co-op tagok létszáma a várakozásokat meghaladó mértékben növekszik: a kiskereskedő szerint jelenleg közel 15%-kal haladja meg az előző évit.
A kiskereskedő decemberben 21%-os növekedést tapasztalt a Co-op-nál vásárló tagok körében.
A Co-op jelenleg a kényelmi piacon törekszik nagyobb részesedés elérésére omnichannel növekedés révén – részben új üzletek felvásárlásával, az új franchise üzletek számának több mint kétszeresére növelésével, 400 Nisa üzlet megnyitásával, valamint a gyorskereskedelem piacán meglévő részesedésének a 30% fölé növelésével.
A hírrel egyidejűleg az élelmiszerlánc 117 új, csak a tagok számára elérhető árat vezetett be, közöttük első alkalommal A-márkás árucikkekre vonatkozóan is.
A múlt héten a kiskereskedő bejelentette, hogy a „minden elköltött font után 2 penny” programja megszüntetését tervezi, és helyette a tagoknak szóló exkluzív árak és ajánlatok „jelentősen kibővített” választékát fogja kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >