2030-ra 8 millió tagot szeretne a brit Co-op
A Co-op célja, hogy 2030-ra 5 millióról 8 millióra növelje tagjainak számát.
Az adatok szerint a Co-op tagok létszáma a várakozásokat meghaladó mértékben növekszik: a kiskereskedő szerint jelenleg közel 15%-kal haladja meg az előző évit.
A kiskereskedő decemberben 21%-os növekedést tapasztalt a Co-op-nál vásárló tagok körében.
A Co-op jelenleg a kényelmi piacon törekszik nagyobb részesedés elérésére omnichannel növekedés révén – részben új üzletek felvásárlásával, az új franchise üzletek számának több mint kétszeresére növelésével, 400 Nisa üzlet megnyitásával, valamint a gyorskereskedelem piacán meglévő részesedésének a 30% fölé növelésével.
A hírrel egyidejűleg az élelmiszerlánc 117 új, csak a tagok számára elérhető árat vezetett be, közöttük első alkalommal A-márkás árucikkekre vonatkozóan is.
A múlt héten a kiskereskedő bejelentette, hogy a „minden elköltött font után 2 penny” programja megszüntetését tervezi, és helyette a tagoknak szóló exkluzív árak és ajánlatok „jelentősen kibővített” választékát fogja kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >