2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata Starbucks joint venture vállalkozásán keresztül.
A vállalat célja, hogy a Starbucks kávézók számát 2027-28-ig a jelenlegi 457-ről 1000-re növelje Indiában. Sunil D’souza, a vállalat vezérigazgatója szerint az egyes kávézók nyereségessége stabil, és a hálózat bővítése további profitot eredményezhet.
Az elmúlt pénzügyi évben a Tata Starbucks árbevétele 12%-kal nőtt és elérte a 147,59 millió dollárt, ugyanakkor a terjeszkedés költségei miatt a vállalat vesztesége 36,36 millió dollárra nőtt. D’souza hangsúlyozta, hogy az indiai kávépiac – amely jelenleg 36,36 millió dollárra becsülhető – még jelentős növekedési potenciállal bír, különösen a 303,03 millió dolláros teapiac méretét elnézve.
A Tata MyBistro kávéautomata-üzletág is további növekedéssel kecsegtet – a jelenleg a piacon megtalálható 150-200 ezer indiai kávéautomatából a MyBistro 2000 gépet működtet. D’souza szerint a kényelem és a Tata név által garantált minőség hosszú távú sikereket ígér.
Inside Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Trump vámjai miatt amerikai márkák bojkottja indult Indiában
Indiában erősödik az amerikai márkák elleni bojkottmozgalom Donald Trump amerikai…
Tovább olvasom >2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >