2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata Starbucks joint venture vállalkozásán keresztül.
A vállalat célja, hogy a Starbucks kávézók számát 2027-28-ig a jelenlegi 457-ről 1000-re növelje Indiában. Sunil D’souza, a vállalat vezérigazgatója szerint az egyes kávézók nyereségessége stabil, és a hálózat bővítése további profitot eredményezhet.
Az elmúlt pénzügyi évben a Tata Starbucks árbevétele 12%-kal nőtt és elérte a 147,59 millió dollárt, ugyanakkor a terjeszkedés költségei miatt a vállalat vesztesége 36,36 millió dollárra nőtt. D’souza hangsúlyozta, hogy az indiai kávépiac – amely jelenleg 36,36 millió dollárra becsülhető – még jelentős növekedési potenciállal bír, különösen a 303,03 millió dolláros teapiac méretét elnézve.
A Tata MyBistro kávéautomata-üzletág is további növekedéssel kecsegtet – a jelenleg a piacon megtalálható 150-200 ezer indiai kávéautomatából a MyBistro 2000 gépet működtet. D’souza szerint a kényelem és a Tata név által garantált minőség hosszú távú sikereket ígér.
Inside Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
Üzlethálózatának jelentős bővítését tervezi a Walmart Mexikóban, amire több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >