2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata Starbucks joint venture vállalkozásán keresztül.
A vállalat célja, hogy a Starbucks kávézók számát 2027-28-ig a jelenlegi 457-ről 1000-re növelje Indiában. Sunil D’souza, a vállalat vezérigazgatója szerint az egyes kávézók nyereségessége stabil, és a hálózat bővítése további profitot eredményezhet.
Az elmúlt pénzügyi évben a Tata Starbucks árbevétele 12%-kal nőtt és elérte a 147,59 millió dollárt, ugyanakkor a terjeszkedés költségei miatt a vállalat vesztesége 36,36 millió dollárra nőtt. D’souza hangsúlyozta, hogy az indiai kávépiac – amely jelenleg 36,36 millió dollárra becsülhető – még jelentős növekedési potenciállal bír, különösen a 303,03 millió dolláros teapiac méretét elnézve.
A Tata MyBistro kávéautomata-üzletág is további növekedéssel kecsegtet – a jelenleg a piacon megtalálható 150-200 ezer indiai kávéautomatából a MyBistro 2000 gépet működtet. D’souza szerint a kényelem és a Tata név által garantált minőség hosszú távú sikereket ígér.
Inside Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Új indiai IT központtal gyorsítja fel a Carlsberg digitális átalakulását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >