2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata Starbucks joint venture vállalkozásán keresztül.
A vállalat célja, hogy a Starbucks kávézók számát 2027-28-ig a jelenlegi 457-ről 1000-re növelje Indiában. Sunil D’souza, a vállalat vezérigazgatója szerint az egyes kávézók nyereségessége stabil, és a hálózat bővítése további profitot eredményezhet.
Az elmúlt pénzügyi évben a Tata Starbucks árbevétele 12%-kal nőtt és elérte a 147,59 millió dollárt, ugyanakkor a terjeszkedés költségei miatt a vállalat vesztesége 36,36 millió dollárra nőtt. D’souza hangsúlyozta, hogy az indiai kávépiac – amely jelenleg 36,36 millió dollárra becsülhető – még jelentős növekedési potenciállal bír, különösen a 303,03 millió dolláros teapiac méretét elnézve.
A Tata MyBistro kávéautomata-üzletág is további növekedéssel kecsegtet – a jelenleg a piacon megtalálható 150-200 ezer indiai kávéautomatából a MyBistro 2000 gépet működtet. D’souza szerint a kényelem és a Tata név által garantált minőség hosszú távú sikereket ígér.
Inside Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >Starbucks-stratégia: radikális változások az amerikai üzletekben
A Starbucks jelentős átalakításokat hajt végre az Egyesült Államokban: a…
Tovább olvasom >Ejti a növényitej-felárat a Starbucks Észak-Amerikában
November 7-étől kezdődően kivezeti a Starbucks a növényi alapú tejekre…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >