2026-ig közel 100 kényelmi üzletet nyithat a Sodexo amerikai egyetemi campusokon
A Sodexo célul tűzte ki, hogy 2026-ig mintegy 100 „Food Hive” üzletet nyisson főiskolai campusokon Egyesült Államok-szerte. Ebből a 2024/2025-ös tanévre a terv körülbelül 30 helyszín megvalósítása.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
A vállalat által modulárisnak, méretezhetőnek és white label termékek fogadására késznek nevezett kényelmiüzlet-formátum, a Food Hive a diákoknak gyors és készpénzmentes fizetési élményt kínál, továbbá támogatja a helyi vállalkozók, valamint kisebbségi partnerek, illetve nők által tulajdonolt vállalkozásokat termékeik kiemelésével.
A Sodexo házon belüli kutatása szerint a Z-generációs hallgatók előnyben részesítik a változatos (57%) és az egészséges termékeket (47%). Emellett a diákok számára manapság fontos a zökkenőmentes fizetés és a közösségépítés támogatása.
A Food Hive több egyetemen is elérhető lesz, köztük a Northern Arizona Universityn, ahol 2025 tavaszán nyílik meg egy önkiszolgáló pénztárakkal felszerelt modern üzlet.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Európai terjeszkedésre készül a 7-Eleven
Stratégiai terjeszkedésre készül Európában a világ legnagyobb kényelmi üzletlánca, a…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >