2025-ben érkeznek a Naked Life koktélok az USA-ba
Stratégiai partnerségre lépett a Molson Coors az alkoholmentes, ready-to-drink (RTD) koktélokat gyártó ausztrál Naked Life-fal, melyet tervei szerint 2025-ben az amerikai piacra is bevezet.
A Molson Coors ezzel az alkoholmentes italok iránt az Egyesült Államokban növekvő – az elmúlt évben közel 70%-kal megugrott – keresletet igyekszik kihasználni.
A sajtóközlemény szerint a Naked Life koktélok „lepárolt botanikai összetevőkkel” készülnek, és a gyártó szándékai szerint ugyanazt az élményt nyújtják, mint a hagyományos koktélok, de természetes édesítőszerekkel és dobozonként nem egészen 10 kalória energiatartalommal.
A Naked Life 2025 márciusától lesz elérhető az Egyesült Államokban online és bizonyos kiskereskedelmi üzletekben először öt ízben – mojito, negroni spritz, gin-tonic, cosmo és margarita.
David Andrew, a Naked Life alapítója szerint a partnerség lehetőséget ad arra, hogy a felek újragondolják az italpiac jövőjét, és innovatív megoldásokat kínáljanak a folyamatosan változó fogyasztói igényekre.
Convenience.org
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >