2025-ben érkeznek a Naked Life koktélok az USA-ba
Stratégiai partnerségre lépett a Molson Coors az alkoholmentes, ready-to-drink (RTD) koktélokat gyártó ausztrál Naked Life-fal, melyet tervei szerint 2025-ben az amerikai piacra is bevezet.
A Molson Coors ezzel az alkoholmentes italok iránt az Egyesült Államokban növekvő – az elmúlt évben közel 70%-kal megugrott – keresletet igyekszik kihasználni.
A sajtóközlemény szerint a Naked Life koktélok „lepárolt botanikai összetevőkkel” készülnek, és a gyártó szándékai szerint ugyanazt az élményt nyújtják, mint a hagyományos koktélok, de természetes édesítőszerekkel és dobozonként nem egészen 10 kalória energiatartalommal.
A Naked Life 2025 márciusától lesz elérhető az Egyesült Államokban online és bizonyos kiskereskedelmi üzletekben először öt ízben – mojito, negroni spritz, gin-tonic, cosmo és margarita.
David Andrew, a Naked Life alapítója szerint a partnerség lehetőséget ad arra, hogy a felek újragondolják az italpiac jövőjét, és innovatív megoldásokat kínáljanak a folyamatosan változó fogyasztói igényekre.
Convenience.org
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a METRO Bukarest mellett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával optimalizálja üzleteiben a polcképet és árstratégiáját a Müller
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >