2024 legmegbízhatóbb márkái között az M&M’s
Az M&M’s felkerült a Morning Consult által összeállított „25 legmegbízhatóbb márka” listájára az Egyesült Államokban.
Annak ellenére, hogy a lista összesített rangsorában a 17. helyen áll, a Mars, Inc. csokoládémárkája még mindig a legmagasabban rangsorolt élelmiszermárka a listán, megelőzve a Cheerios, a Campbell Soup, a Heinz Ketchup és a Reese’s márkákat.
A Morning Consult a márkákat az átlagos nettó bizalmi besorolásuk alapján rangsorolja, amelyet a vállalat úgy számszerűsít, hogy az adott márkában bízó fogyasztók számából levonja az ugyanezen márkával szemben bizalmatlan fogyasztók számát. Az amerikai listán az M&M’s 51,1 nettó bizalmi pontszámot ért el. Ami a listán szereplő többi élelmiszermárkát illeti, a Cheerios 50,6, a Campbell Soup 50,3, a Heinz Ketchup 50,1, a Reese’s pedig 49,7 pontot kapott.
A jelentés az egyes demográfiai csoportokban összeállított top15-ös listákat is tartalmaz.
Míg a Z-generáció top 15-ös listáján egyetlen élelmiszeripari márka sem szerepel, az Y-generációsok rangsorában a Doritos és az M&M’s egyaránt a 14. helyen végzett, 46,9-es nettó bizalmi pontszámmal. A Campbell Soup 59,7-es pontszámmal a 3. helyen áll az X-generáció listáján. A baby boomerek listáján viszont öt élelmiszermárka is megtalálható a legmegbízhatóbbak között: a Campbell Soup az 5. helyen (68,4 pont), a Betty Crocker a 11. helyen (63,4 pont), a Philadelphia krémsajt a 12. helyen (63,1 pont) (a Lysol nevű fertőtlenítőszer-márkával holtversenyben), a Heinz Ketchup pedig a 14. helyen (62,9 pont) (a Tylenol nevű gyógyszer-márkával holtversenyben).
A nemek szerinti bontásban az M&M’s a férfiak körében a 15. helyen végzett 49,4 ponttal a Walgreens gyógyszertár-lánccal holtversenyben, míg a nők körében a Campbell Soup, a Cheerios és az M&M’s végzett holtversenyben a 14. helyen 53 ponttal (a Visa bankkártyamárkával együtt) – számolt be a Food Business News.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Az M&S elnöke szerint az emberek által működtetett üzleteké a jövő
Archie Norman, az M&S elnöke szerint a brit kiskereskedő a…
Tovább olvasom >NIQ: A Lidl és a Marks&Spencer a karácsonyi verseny győztesei az Egyesült Királyságban
Az NIQ iparági adatainak tanúsága szerint a Lidl mellett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >