2024 legmegbízhatóbb márkái között az M&M’s

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 07. 04. 09:55

Az M&M’s felkerült a Morning Consult által összeállított „25 legmegbízhatóbb márka” listájára az Egyesült Államokban.

Annak ellenére, hogy a lista összesített rangsorában a 17. helyen áll, a Mars, Inc. csokoládémárkája még mindig a legmagasabban rangsorolt élelmiszermárka a listán, megelőzve a Cheerios, a Campbell Soup, a Heinz Ketchup és a Reese’s márkákat.

A Morning Consult a márkákat az átlagos nettó bizalmi besorolásuk alapján rangsorolja, amelyet a vállalat úgy számszerűsít, hogy az adott márkában bízó fogyasztók számából levonja az ugyanezen márkával szemben bizalmatlan fogyasztók számát. Az amerikai listán az M&M’s 51,1 nettó bizalmi pontszámot ért el. Ami a listán szereplő többi élelmiszermárkát illeti, a Cheerios 50,6, a Campbell Soup 50,3, a Heinz Ketchup 50,1, a Reese’s pedig 49,7 pontot kapott.

A jelentés az egyes demográfiai csoportokban összeállított top15-ös listákat is tartalmaz.

Míg a Z-generáció top 15-ös listáján egyetlen élelmiszeripari márka sem szerepel, az Y-generációsok rangsorában a Doritos és az M&M’s egyaránt a 14. helyen végzett, 46,9-es nettó bizalmi pontszámmal. A Campbell Soup 59,7-es pontszámmal a 3. helyen áll az X-generáció listáján. A baby boomerek listáján viszont öt élelmiszermárka is megtalálható a legmegbízhatóbbak között: a Campbell Soup az 5. helyen (68,4 pont), a Betty Crocker a 11. helyen (63,4 pont), a Philadelphia krémsajt a 12. helyen (63,1 pont) (a Lysol nevű fertőtlenítőszer-márkával holtversenyben), a Heinz Ketchup pedig a 14. helyen (62,9 pont) (a Tylenol nevű gyógyszer-márkával holtversenyben).

A nemek szerinti bontásban az M&M’s a férfiak körében a 15. helyen végzett 49,4 ponttal a Walgreens gyógyszertár-lánccal holtversenyben, míg a nők körében a Campbell Soup, a Cheerios és az M&M’s végzett holtversenyben a 14. helyen 53 ponttal (a Visa bankkártyamárkával együtt) – számolt be a Food Business News.

Kapcsolódó cikkeink