2022-ig évente 50 üzletet nyitna a Lidl Franciaországban
A német diszkontlánc üzletnyitásokban gazdag 2019. évet maga mögött tudva elhatározta, hogy 2022-ig évente 50 új üzletet létesít Franciaországban. A 16 korábbi Casino és 17 Leader Price üzlet felújítását követően a Lidl mintegy 50 boltot indított az országban a Capital.fr egy tavalyi tudósítása szerint.
2012 óta a cég 4,5 milliárd eurót invesztált francia bolthálózatának bővítésébe, ami kifizetődőnek is bizonyult: a Kantar adatai szerint 2019-ben először haladta meg piaci részesedése a 6%-ot. A piacvezető továbbra is az E.Leclerc (21,6%), a Carrefourt (19,8%) és az Intermarchét (15,3%) megelőzve.
A Lidl immár három éve komoly összegeket költ a márka imázsának javítását szolgáló reklámozásra is, ami úgy tűnik, megérte. Az öt évvel ezelőtti helyzethez képest a fogyasztók ma már büszkén vásárolnak a Lidl üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >Gondok vannak csoki-fronton
Miközben egyre többet fizetünk a prémium csokoládékért, a kakaótermesztők többsége…
Tovább olvasom >