2022-ig évente 50 üzletet nyitna a Lidl Franciaországban
A német diszkontlánc üzletnyitásokban gazdag 2019. évet maga mögött tudva elhatározta, hogy 2022-ig évente 50 új üzletet létesít Franciaországban. A 16 korábbi Casino és 17 Leader Price üzlet felújítását követően a Lidl mintegy 50 boltot indított az országban a Capital.fr egy tavalyi tudósítása szerint.
2012 óta a cég 4,5 milliárd eurót invesztált francia bolthálózatának bővítésébe, ami kifizetődőnek is bizonyult: a Kantar adatai szerint 2019-ben először haladta meg piaci részesedése a 6%-ot. A piacvezető továbbra is az E.Leclerc (21,6%), a Carrefourt (19,8%) és az Intermarchét (15,3%) megelőzve.
A Lidl immár három éve komoly összegeket költ a márka imázsának javítását szolgáló reklámozásra is, ami úgy tűnik, megérte. Az öt évvel ezelőtti helyzethez képest a fogyasztók ma már büszkén vásárolnak a Lidl üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kihívások ellenére tartja pozícióját a magyar gazdaságban a kkv-szektor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nébih már az ünnepekre készül – indulnak a téli szezonális ellenőrzések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nutri-Score, avagy az élelmiszerek keserédes energiacímkéje
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
                    
                    
                    
					
					
					