2022-ig évente 50 üzletet nyitna a Lidl Franciaországban
A német diszkontlánc üzletnyitásokban gazdag 2019. évet maga mögött tudva elhatározta, hogy 2022-ig évente 50 új üzletet létesít Franciaországban. A 16 korábbi Casino és 17 Leader Price üzlet felújítását követően a Lidl mintegy 50 boltot indított az országban a Capital.fr egy tavalyi tudósítása szerint.
2012 óta a cég 4,5 milliárd eurót invesztált francia bolthálózatának bővítésébe, ami kifizetődőnek is bizonyult: a Kantar adatai szerint 2019-ben először haladta meg piaci részesedése a 6%-ot. A piacvezető továbbra is az E.Leclerc (21,6%), a Carrefourt (19,8%) és az Intermarchét (15,3%) megelőzve.
A Lidl immár három éve komoly összegeket költ a márka imázsának javítását szolgáló reklámozásra is, ami úgy tűnik, megérte. Az öt évvel ezelőtti helyzethez képest a fogyasztók ma már büszkén vásárolnak a Lidl üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >A FAO elismerésben részesíti a fiatal gazdákat
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) jelöléseket vár a Fiatal…
Tovább olvasom >