Magazin: 2017 Shop! Global Award nyertesei
Az idei év Global Awards nyertesei a SHOP! 10 globális leányvállalatától érkező összesen 63 pályázat közül kerültek ki. A nyolc főből álló szakmai zsűri 19 kategóriában összesen 20 nyertest választott ki: Ausztrália/Új-Zéland (3), Brazília (4), Csehország (2), DACH (2), Kína (1), Portugália (1), Egyesült Királyság és Írország (3), USA (4). //
Digitális receptkereső – Maggi
Kategória: Shopper marketingkampány
Gyártó: PEGO SRS (Shop and Retail Solutions) GmbH és gekartel AG
Ügyfél: Nestlé (Maggi GmbH)
Kapcsolattartó: POPAI D-A-CH
Kellogg’s Pop-Tarts Toaster Display
Kategória: Élelmiszer és kényelmi
Gyártó: Menasha
Ügyfél: The Kellogg Company
Kapcsolattartó: Shop! USA
Cadbury húsvéti tojás display
Kategória: Élelmiszer és kényelmi
Gyártó: Megara
Ügyfél: Mondelez
Kapcsolattartó: POPAI AUS/NZ
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >