2000-nél is több családnak segít karácsonykor a Lidl
A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, melynek jegyében hosszú évek óta szervez adománygyűjtő programot a szeretet ünnepe alkalmával is. A vállalat az idei rendhagyó kezdeményezésének köszönhetően összesen közel 20 millió forint értékben adott át élelmiszereket a Baptista Szeretetszolgálatnak. A szervezet az élelmiszerekből 450 rászoruló számára szervezett melegételosztást, illetve további 2000 nehéz körülmények között élő család számára juttatott el tartós élelmiszercsomagot, szebbé téve ezáltal számukra az ünnepeket.
A Lidl Magyarország társadalmi felelősségvállalási tevékenysége keretében elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekekre és családjaikra fókuszál, így karácsonyi adománygyűjtő kezdeményezései is ezt a célt szolgálják. A diszkontlánc idén rendhagyó formában hirdette meg karitatív kampányát, melyben a vásárlók együttműködését is kérte. A vállalat ünnepi reklámkampányának közönségkedvenc főszereplőjét, a mosómedvét 2023. november 16. és december 10. között vásárolhatták meg a boltokban egy aranyos plüss figura formájában azok, akik a jó ügy mellé szerettek volna állni. A vállalat az ebből befolyt összeget teljes egészében jótékony célra ajánlotta fel, így akik megvásárolták a plüss mosómedvét, a Lidl-lel közösen rászoruló családok karácsonyát is szebbé varázsolják. A kampány során összegyűlt közel 20.000.000 forintot a vállalat élelmiszeradomány formájában adta át a Baptista Szeretetszolgálatnak.
„Karácsony közeledtével minden évben még egyszer utoljára összefogásra hívjuk vásárlóinkat, akik évről évre bizonyítják, mekkora ereje van a közösség összefogásának. Köszönjük nekik hozzáállásukat, lojalitásukat és szeretetüket, amivel mindig mellénk állnak! Büszkék vagyunk arra, hogy idén közel 20 millió Ft értékben adományoztunk élelmiszereket a Baptista Szeretetszolgálatnak, mely révén összesen kétezernél is több, nehéz körülmények között élő család karácsonyi készülődéséhez és meghitt ünnepéhez járulhatunk hozzá”
– mondta el Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Az élelmiszeradományból a Baptista Szeretetszolgálat 450 rászoruló részére december 16-án tartott melegételosztást a szervezet kőbányai központjában, a tartós élelmiszercsomagokat pedig legkésőbb december 23-áig osztják ki Pécs és Ormánság, Tiszaújváros és környéke, Szabolcs megye, Budapest 8. kerület, Tapolca és Zsámbok hátrányos helyzetű családjai között.
Dr. Szilágyi Béla, a Baptista Szeretetszolgálat elnöke elmondta:
„Hatalmas segítség, amit a Lidl-től egész évben kapunk, nagyon hálásak vagyunk érte, hiszen emberek ezreinek könnyítjük meg az életét ez által. Most, karácsony előtt kétezer nélkülöző családnak tudunk örömet okozni a tartós élelmiszerekkel, melyek nélkül náluk nagyon szegényes lenne az ünnepi asztal. Külön köszönet, hogy a hajléktalan szállóinkon és a családok átmeneti otthonában élő ellátottjainkra is gondoltak!”
Komplex támogatói programjának köszönhetően a most átadott adomány ugyanakkor mindössze töredéke a Lidl egész éves segítségnyújtásának. Karitatív partnereinek közreműködésével a 2022-es gazdasági évben összesen több mint 3 milliárd Ft értékben nyújtott támogatást a diszkontlánc, többek között a napi élelmiszermentésből fakadó, valamint az ezen felül nyújtott élelmiszer és nem élelmiszer jellegű adományok formájában. Ez által hozzájárult a hátrányos helyzetű magyar családok segítéséhez, a hazai egészségügy fejlesztéséhez, valamint menhelyi kisállatok ellátásához.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >