2000-nél is több családnak segít karácsonykor a Lidl
A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, melynek jegyében hosszú évek óta szervez adománygyűjtő programot a szeretet ünnepe alkalmával is. A vállalat az idei rendhagyó kezdeményezésének köszönhetően összesen közel 20 millió forint értékben adott át élelmiszereket a Baptista Szeretetszolgálatnak. A szervezet az élelmiszerekből 450 rászoruló számára szervezett melegételosztást, illetve további 2000 nehéz körülmények között élő család számára juttatott el tartós élelmiszercsomagot, szebbé téve ezáltal számukra az ünnepeket.
A Lidl Magyarország társadalmi felelősségvállalási tevékenysége keretében elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekekre és családjaikra fókuszál, így karácsonyi adománygyűjtő kezdeményezései is ezt a célt szolgálják. A diszkontlánc idén rendhagyó formában hirdette meg karitatív kampányát, melyben a vásárlók együttműködését is kérte. A vállalat ünnepi reklámkampányának közönségkedvenc főszereplőjét, a mosómedvét 2023. november 16. és december 10. között vásárolhatták meg a boltokban egy aranyos plüss figura formájában azok, akik a jó ügy mellé szerettek volna állni. A vállalat az ebből befolyt összeget teljes egészében jótékony célra ajánlotta fel, így akik megvásárolták a plüss mosómedvét, a Lidl-lel közösen rászoruló családok karácsonyát is szebbé varázsolják. A kampány során összegyűlt közel 20.000.000 forintot a vállalat élelmiszeradomány formájában adta át a Baptista Szeretetszolgálatnak.
„Karácsony közeledtével minden évben még egyszer utoljára összefogásra hívjuk vásárlóinkat, akik évről évre bizonyítják, mekkora ereje van a közösség összefogásának. Köszönjük nekik hozzáállásukat, lojalitásukat és szeretetüket, amivel mindig mellénk állnak! Büszkék vagyunk arra, hogy idén közel 20 millió Ft értékben adományoztunk élelmiszereket a Baptista Szeretetszolgálatnak, mely révén összesen kétezernél is több, nehéz körülmények között élő család karácsonyi készülődéséhez és meghitt ünnepéhez járulhatunk hozzá”
– mondta el Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Az élelmiszeradományból a Baptista Szeretetszolgálat 450 rászoruló részére december 16-án tartott melegételosztást a szervezet kőbányai központjában, a tartós élelmiszercsomagokat pedig legkésőbb december 23-áig osztják ki Pécs és Ormánság, Tiszaújváros és környéke, Szabolcs megye, Budapest 8. kerület, Tapolca és Zsámbok hátrányos helyzetű családjai között.
Dr. Szilágyi Béla, a Baptista Szeretetszolgálat elnöke elmondta:
„Hatalmas segítség, amit a Lidl-től egész évben kapunk, nagyon hálásak vagyunk érte, hiszen emberek ezreinek könnyítjük meg az életét ez által. Most, karácsony előtt kétezer nélkülöző családnak tudunk örömet okozni a tartós élelmiszerekkel, melyek nélkül náluk nagyon szegényes lenne az ünnepi asztal. Külön köszönet, hogy a hajléktalan szállóinkon és a családok átmeneti otthonában élő ellátottjainkra is gondoltak!”
Komplex támogatói programjának köszönhetően a most átadott adomány ugyanakkor mindössze töredéke a Lidl egész éves segítségnyújtásának. Karitatív partnereinek közreműködésével a 2022-es gazdasági évben összesen több mint 3 milliárd Ft értékben nyújtott támogatást a diszkontlánc, többek között a napi élelmiszermentésből fakadó, valamint az ezen felül nyújtott élelmiszer és nem élelmiszer jellegű adományok formájában. Ez által hozzájárult a hátrányos helyzetű magyar családok segítéséhez, a hazai egészségügy fejlesztéséhez, valamint menhelyi kisállatok ellátásához.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >