A 2000-es évek egyik legnépszerűbb énekesnője tervez ruhát az ALDI számára
Az ALDI-val karöltve készítette el izgalmas ruhakollekcióját a különleges hangú amerikai énekesnő, Anastacia. Szeptember 14-étől az összes magyar ALDI-áruházban elérhetőek lesznek az énekesnő összetéveszthetetlen stílusát tükröző ruhadarabok, melyek segítségével a vásárlók könnyűszerrel vihetnek egy kis rockot az őszi ruhatárukba.
Anastacia stílusában mindig is összeforrt a zene, a divat és személyiségének egyedi jegyei. Ha az énekesnőre gondolunk, egyből a vagányság és karakteres hangja jut eszünkbe. Éppen ezért is jelent nagy örömöt az ALDI számára, hogy egy ilyen világsztár közreműködésével készülhetett el a szeptember 14-étől kapható új ruhakollekció: a farmernadrágok, pólók, pulóverek, ruhák és tunikák mind magukon viselik a méltán népszerű glamrock stílus jegyeit.
„A teljes kollekció engem és a stílusomat tükrözi” – nyilatkozta Anastacia. A ruhadaraboknak nemcsak a tervezése egyedi, hanem az ára is az ALDI-tól megszokott módon kedvező.
A mai napig hazánkban is nagy népszerűségnek örvendő, szeptemberben új albummal jelentkező énekesnő nemcsak a popzene fényes csillaga, hanem a mellrák elleni küzdelem egyik kiemelkedő alakja. Az énekesnőnek kétszer is sikerült legyőznie a betegséget – 2003 óta pedig elkötelezetten hívja fel a megelőzésre és az egészséges táplálkozásra a figyelmet. Az ALDI számára ezek az értékek különösen fontosak: a bio, illetve a laktóz- és gluténmentes termékek folyamatos bővítésével és a Magyar Rákellenes Liga Go Pink elnevezésű kampányának támogatásával már évek óta segít felhívni a figyelmet az egészségtudatos életmód és a szűrésen való részvétel fontosságára.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >