A 2000-es évek egyik legnépszerűbb énekesnője tervez ruhát az ALDI számára
Az ALDI-val karöltve készítette el izgalmas ruhakollekcióját a különleges hangú amerikai énekesnő, Anastacia. Szeptember 14-étől az összes magyar ALDI-áruházban elérhetőek lesznek az énekesnő összetéveszthetetlen stílusát tükröző ruhadarabok, melyek segítségével a vásárlók könnyűszerrel vihetnek egy kis rockot az őszi ruhatárukba.
Anastacia stílusában mindig is összeforrt a zene, a divat és személyiségének egyedi jegyei. Ha az énekesnőre gondolunk, egyből a vagányság és karakteres hangja jut eszünkbe. Éppen ezért is jelent nagy örömöt az ALDI számára, hogy egy ilyen világsztár közreműködésével készülhetett el a szeptember 14-étől kapható új ruhakollekció: a farmernadrágok, pólók, pulóverek, ruhák és tunikák mind magukon viselik a méltán népszerű glamrock stílus jegyeit.
„A teljes kollekció engem és a stílusomat tükrözi” – nyilatkozta Anastacia. A ruhadaraboknak nemcsak a tervezése egyedi, hanem az ára is az ALDI-tól megszokott módon kedvező.
A mai napig hazánkban is nagy népszerűségnek örvendő, szeptemberben új albummal jelentkező énekesnő nemcsak a popzene fényes csillaga, hanem a mellrák elleni küzdelem egyik kiemelkedő alakja. Az énekesnőnek kétszer is sikerült legyőznie a betegséget – 2003 óta pedig elkötelezetten hívja fel a megelőzésre és az egészséges táplálkozásra a figyelmet. Az ALDI számára ezek az értékek különösen fontosak: a bio, illetve a laktóz- és gluténmentes termékek folyamatos bővítésével és a Magyar Rákellenes Liga Go Pink elnevezésű kampányának támogatásával már évek óta segít felhívni a figyelmet az egészségtudatos életmód és a szűrésen való részvétel fontosságára.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >NKFH: az Aldi baromfivirslit hív vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >