A 2000-es évek egyik legnépszerűbb énekesnője tervez ruhát az ALDI számára
Az ALDI-val karöltve készítette el izgalmas ruhakollekcióját a különleges hangú amerikai énekesnő, Anastacia. Szeptember 14-étől az összes magyar ALDI-áruházban elérhetőek lesznek az énekesnő összetéveszthetetlen stílusát tükröző ruhadarabok, melyek segítségével a vásárlók könnyűszerrel vihetnek egy kis rockot az őszi ruhatárukba.
Anastacia stílusában mindig is összeforrt a zene, a divat és személyiségének egyedi jegyei. Ha az énekesnőre gondolunk, egyből a vagányság és karakteres hangja jut eszünkbe. Éppen ezért is jelent nagy örömöt az ALDI számára, hogy egy ilyen világsztár közreműködésével készülhetett el a szeptember 14-étől kapható új ruhakollekció: a farmernadrágok, pólók, pulóverek, ruhák és tunikák mind magukon viselik a méltán népszerű glamrock stílus jegyeit.
„A teljes kollekció engem és a stílusomat tükrözi” – nyilatkozta Anastacia. A ruhadaraboknak nemcsak a tervezése egyedi, hanem az ára is az ALDI-tól megszokott módon kedvező.
A mai napig hazánkban is nagy népszerűségnek örvendő, szeptemberben új albummal jelentkező énekesnő nemcsak a popzene fényes csillaga, hanem a mellrák elleni küzdelem egyik kiemelkedő alakja. Az énekesnőnek kétszer is sikerült legyőznie a betegséget – 2003 óta pedig elkötelezetten hívja fel a megelőzésre és az egészséges táplálkozásra a figyelmet. Az ALDI számára ezek az értékek különösen fontosak: a bio, illetve a laktóz- és gluténmentes termékek folyamatos bővítésével és a Magyar Rákellenes Liga Go Pink elnevezésű kampányának támogatásával már évek óta segít felhívni a figyelmet az egészségtudatos életmód és a szűrésen való részvétel fontosságára.
Kapcsolódó cikkeink
Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >Több mint 330 millió forint uniós forrásból fejleszt környezetbarát hűtőrendszert az Autent Solutions
A magyar tulajdonú Autent Solutions Kft. 330,31 millió forint vissza…
Tovább olvasom >