A 2000-es évek egyik legnépszerűbb énekesnője tervez ruhát az ALDI számára
Az ALDI-val karöltve készítette el izgalmas ruhakollekcióját a különleges hangú amerikai énekesnő, Anastacia. Szeptember 14-étől az összes magyar ALDI-áruházban elérhetőek lesznek az énekesnő összetéveszthetetlen stílusát tükröző ruhadarabok, melyek segítségével a vásárlók könnyűszerrel vihetnek egy kis rockot az őszi ruhatárukba.
Anastacia stílusában mindig is összeforrt a zene, a divat és személyiségének egyedi jegyei. Ha az énekesnőre gondolunk, egyből a vagányság és karakteres hangja jut eszünkbe. Éppen ezért is jelent nagy örömöt az ALDI számára, hogy egy ilyen világsztár közreműködésével készülhetett el a szeptember 14-étől kapható új ruhakollekció: a farmernadrágok, pólók, pulóverek, ruhák és tunikák mind magukon viselik a méltán népszerű glamrock stílus jegyeit.
„A teljes kollekció engem és a stílusomat tükrözi” – nyilatkozta Anastacia. A ruhadaraboknak nemcsak a tervezése egyedi, hanem az ára is az ALDI-tól megszokott módon kedvező.
A mai napig hazánkban is nagy népszerűségnek örvendő, szeptemberben új albummal jelentkező énekesnő nemcsak a popzene fényes csillaga, hanem a mellrák elleni küzdelem egyik kiemelkedő alakja. Az énekesnőnek kétszer is sikerült legyőznie a betegséget – 2003 óta pedig elkötelezetten hívja fel a megelőzésre és az egészséges táplálkozásra a figyelmet. Az ALDI számára ezek az értékek különösen fontosak: a bio, illetve a laktóz- és gluténmentes termékek folyamatos bővítésével és a Magyar Rákellenes Liga Go Pink elnevezésű kampányának támogatásával már évek óta segít felhívni a figyelmet az egészségtudatos életmód és a szűrésen való részvétel fontosságára.
Kapcsolódó cikkeink
Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >