200 millió eurót költ a Tesco a beszállítói kapcsolatokra Írországban
A Tesco Ireland több mint 200 millió eurót költ arra, hogy megújítsa és kibővítse beszállítói kapcsolatait, megerősítve ezzel elkötelezettségét az ír beszállítók iránt.
Írország második legnagyobb kiskereskedője bejelentette, hogy továbbra is elkötelezett az olyan ír márkák mellett, mint az Irish Yogurts, a Country Crest, a Freshways, a Silver Pail Dairy, a Ballymaguire Foods, a Bandon Vale és a Crust & Crumb.
A befektetés részeként az északnyugati Aurivo tejtermelő szövetkezet 36 millió eurós, többéves megállapodást írt alá a Tescóval, amelynek értelmében a szövetkezet 28 millió liter tejet és tejszínt szállít a láncnak. Ezen felül az Aurivo márkázott vajjal és tejturmixszal is ellátja az ország 177 Tesco üzletét.
Charlie McConalogue TD, agrár- és élelmiszerügyi miniszter úgy véli, hogy a 200 millió eurós beruházás a Tesco Ireland részéről bizalmi szavazat az ír agrár-élelmiszer szektor iránt, amely hangsúlyozza a minőségi termékek teljesítményét és értékét. Joe Manning, a Tesco Ireland kereskedelmi igazgatója hozzátette, hogy a többéves elkötelezettséggel lehetőséget adnak partnereiknek a magabiztos fejlődésre.
Stephen Blewitt, az Aurivo tejtermékekért felelős ügyvezető igazgatója a hírt üdvözölve kiemelte, hogy a megállapodásból több mint 1.000 gazdálkodó család profitálhat.
A Tesco évente 1,6 milliárd euró értékben vásárol ír élelmiszert és italokat, ezzel pedig a világ legnagyobb ír élelmiszer- és italvásárlója.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >57 millió forintot érő zsetonokat ad vásárlói kezébe a Tesco
Január 20. és február 16. között a vásárlások után akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jelentősen nőtt a magyar családok külföldi utazásra fordított költése
Töretlen a fogyasztói bizalom erősödése, ennek egyik legfontosabb jeleként a…
Tovább olvasom >Horvátországban bojkottal tiltakoztak az infláció ellen
Horvátországban január 24-én pénteken szinte teljesen kiürültek az üzletek, miután…
Tovább olvasom >Az AI integrálása és a személyre szabott szolgáltatások lesz az idei év slágere
A bankszektor legnagyobb technológiai kihívásai 2025-ben a mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >