200 millió eurót költ a Tesco a beszállítói kapcsolatokra Írországban
A Tesco Ireland több mint 200 millió eurót költ arra, hogy megújítsa és kibővítse beszállítói kapcsolatait, megerősítve ezzel elkötelezettségét az ír beszállítók iránt.
Írország második legnagyobb kiskereskedője bejelentette, hogy továbbra is elkötelezett az olyan ír márkák mellett, mint az Irish Yogurts, a Country Crest, a Freshways, a Silver Pail Dairy, a Ballymaguire Foods, a Bandon Vale és a Crust & Crumb.
A befektetés részeként az északnyugati Aurivo tejtermelő szövetkezet 36 millió eurós, többéves megállapodást írt alá a Tescóval, amelynek értelmében a szövetkezet 28 millió liter tejet és tejszínt szállít a láncnak. Ezen felül az Aurivo márkázott vajjal és tejturmixszal is ellátja az ország 177 Tesco üzletét.
Charlie McConalogue TD, agrár- és élelmiszerügyi miniszter úgy véli, hogy a 200 millió eurós beruházás a Tesco Ireland részéről bizalmi szavazat az ír agrár-élelmiszer szektor iránt, amely hangsúlyozza a minőségi termékek teljesítményét és értékét. Joe Manning, a Tesco Ireland kereskedelmi igazgatója hozzátette, hogy a többéves elkötelezettséggel lehetőséget adnak partnereiknek a magabiztos fejlődésre.
Stephen Blewitt, az Aurivo tejtermékekért felelős ügyvezető igazgatója a hírt üdvözölve kiemelte, hogy a megállapodásból több mint 1.000 gazdálkodó család profitálhat.
A Tesco évente 1,6 milliárd euró értékben vásárol ír élelmiszert és italokat, ezzel pedig a világ legnagyobb ír élelmiszer- és italvásárlója.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >