200 millió eurót költ a Tesco a beszállítói kapcsolatokra Írországban
A Tesco Ireland több mint 200 millió eurót költ arra, hogy megújítsa és kibővítse beszállítói kapcsolatait, megerősítve ezzel elkötelezettségét az ír beszállítók iránt.
Írország második legnagyobb kiskereskedője bejelentette, hogy továbbra is elkötelezett az olyan ír márkák mellett, mint az Irish Yogurts, a Country Crest, a Freshways, a Silver Pail Dairy, a Ballymaguire Foods, a Bandon Vale és a Crust & Crumb.
A befektetés részeként az északnyugati Aurivo tejtermelő szövetkezet 36 millió eurós, többéves megállapodást írt alá a Tescóval, amelynek értelmében a szövetkezet 28 millió liter tejet és tejszínt szállít a láncnak. Ezen felül az Aurivo márkázott vajjal és tejturmixszal is ellátja az ország 177 Tesco üzletét.
Charlie McConalogue TD, agrár- és élelmiszerügyi miniszter úgy véli, hogy a 200 millió eurós beruházás a Tesco Ireland részéről bizalmi szavazat az ír agrár-élelmiszer szektor iránt, amely hangsúlyozza a minőségi termékek teljesítményét és értékét. Joe Manning, a Tesco Ireland kereskedelmi igazgatója hozzátette, hogy a többéves elkötelezettséggel lehetőséget adnak partnereiknek a magabiztos fejlődésre.
Stephen Blewitt, az Aurivo tejtermékekért felelős ügyvezető igazgatója a hírt üdvözölve kiemelte, hogy a megállapodásból több mint 1.000 gazdálkodó család profitálhat.
A Tesco évente 1,6 milliárd euró értékben vásárol ír élelmiszert és italokat, ezzel pedig a világ legnagyobb ír élelmiszer- és italvásárlója.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >8 millió eurót költ a Lidl béremelésre Írországban
A Lidl Ireland 8 millió eurót fordít béremelésre Írországban, míg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >