200 millió eurót költ a Tesco a beszállítói kapcsolatokra Írországban
A Tesco Ireland több mint 200 millió eurót költ arra, hogy megújítsa és kibővítse beszállítói kapcsolatait, megerősítve ezzel elkötelezettségét az ír beszállítók iránt.
Írország második legnagyobb kiskereskedője bejelentette, hogy továbbra is elkötelezett az olyan ír márkák mellett, mint az Irish Yogurts, a Country Crest, a Freshways, a Silver Pail Dairy, a Ballymaguire Foods, a Bandon Vale és a Crust & Crumb.
A befektetés részeként az északnyugati Aurivo tejtermelő szövetkezet 36 millió eurós, többéves megállapodást írt alá a Tescóval, amelynek értelmében a szövetkezet 28 millió liter tejet és tejszínt szállít a láncnak. Ezen felül az Aurivo márkázott vajjal és tejturmixszal is ellátja az ország 177 Tesco üzletét.
Charlie McConalogue TD, agrár- és élelmiszerügyi miniszter úgy véli, hogy a 200 millió eurós beruházás a Tesco Ireland részéről bizalmi szavazat az ír agrár-élelmiszer szektor iránt, amely hangsúlyozza a minőségi termékek teljesítményét és értékét. Joe Manning, a Tesco Ireland kereskedelmi igazgatója hozzátette, hogy a többéves elkötelezettséggel lehetőséget adnak partnereiknek a magabiztos fejlődésre.
Stephen Blewitt, az Aurivo tejtermékekért felelős ügyvezető igazgatója a hírt üdvözölve kiemelte, hogy a megállapodásból több mint 1.000 gazdálkodó család profitálhat.
A Tesco évente 1,6 milliárd euró értékben vásárol ír élelmiszert és italokat, ezzel pedig a világ legnagyobb ír élelmiszer- és italvásárlója.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >