200 millió eurót költ a spanyol húsbeszállítóknál a DIA 2024-ben
A DIA 2024-ben 200 millió euró értékben vásárol húst spanyol beszállítóktól azon kötelezettségvállalása keretében, mely szerint a helyileg tenyésztett állatoktól származó húsra összpontosít.
A kezdeményezés része a DIA azon vállalásának, mellyel egy 58 spanyol országos és regionális állattenyésztőből álló hálózattal együttműködve kívánja fellendíteni a helyi gazdaságot és támogatni a vidéki térségekben működő vállalkozásokat.
A vállalat arra törekszik, hogy helyben teremtsen munkahelyeket és előmozdítsa a vállalkozói szellemet, valamint hústermékekből folyamatos ellátást biztosítson a fogyasztóknak megfizethető áron.
Tavaly a DIA 53.000 tonna húst vásárolt spanyol beszállítóktól 180 millió euró értékben.
A Mezőgazdasági, Halászati és Élelmiszerügyi Minisztérium (MAPA) által közzétett legutóbbi élelmiszerfogyasztási trendeket vizsgáló jelentés szerint a spanyol fogyasztói kosarakban 6,4%-kal több hús és a kapcsolódó termék került.
A DIA jelenleg mintegy 80 spanyol eredetű hústerméket kínál saját márkás, a Selección de Dia kínálatában, melyek értékesítése az évek során egyre növekedett.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >