2025 első negyedévében az AutoWallis Csoport árbevétele 20%-kal, 107 milliárd forintra nőtt, miközben a működési környezet romlása miatt EBITDA-ja 31%-kal 3,3 milliárd forintra csökkent. A visszaesést főként a fix költségek emelkedése, a vámintézkedések kiszámíthatatlansága és az alacsonyabb támogatási szint okozta.
A cég 16 országban van jelen, és árbevételének már 64%-a külföldről származik. A Nagykereskedelmi üzletág teljesítményét az új Opel modellek késleltetett bevezetése és egyszeri biztosítási események befolyásolták, míg a Kiskereskedelmi üzletág (+40%) főleg cseh akvizícióinak köszönhetően bővült. A Mobilitási Szolgáltatások Üzletág bevétele 38%-kal nőtt, részben a Sixt autókölcsönző sikerének köszönhetően.
A társaság célja a növekedési stratégia fenntartása, új akvizíciók és működési szinergiák kiaknázása. A vállalat eredményességét a későbbiekben bevezetendő hatékonyságnövelő intézkedések javíthatják.