20 millió dollárért kelt el a FoodTech International
A vegetáriánus ételeket előállító amerikai cég tavalyi forgalma meghaladta a 14,6 millió dollárt, idén az első 9 hónapban az értékesítések összege 15,4 millió dollárt tett ki.
A Nestlé az izraeli Osem
élelmiszeripari gyárral, melyben 54%-ig résztulajdonos
a nemzetközi élelmiszeripari vállalat, közösen
vásárolta meg a FoodTech Internationalt. Az Osem
leányválllalata, a Tival Min Hatsomech Ltd a
vételárból 10,6 millió dollárt
fizet a FoodTech álló és forgóeszközeiért,
míg a Nestlé 9,4 millió dollárért
szerezte meg az amerikai cég termékeinek
szellemi jogát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >