20 millió dollárért kelt el a FoodTech International
A vegetáriánus ételeket előállító amerikai cég tavalyi forgalma meghaladta a 14,6 millió dollárt, idén az első 9 hónapban az értékesítések összege 15,4 millió dollárt tett ki.
A Nestlé az izraeli Osem
élelmiszeripari gyárral, melyben 54%-ig résztulajdonos
a nemzetközi élelmiszeripari vállalat, közösen
vásárolta meg a FoodTech Internationalt. Az Osem
leányválllalata, a Tival Min Hatsomech Ltd a
vételárból 10,6 millió dollárt
fizet a FoodTech álló és forgóeszközeiért,
míg a Nestlé 9,4 millió dollárért
szerezte meg az amerikai cég termékeinek
szellemi jogát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >