20 évre szóló megállapodást írt alá a brit Aldi egy almatermelővel
Az Aldi 750 millió font értékű új, 20 évre szóló megállapodást írt alá egy kenti gyümölcsfarmmal, amelynek értelmében egy „Aldi gyümölcsöskert” jön létre.
Az AC Goatham & Son, amely 2016 óta a becslések szerint évente 250 millió almát és körtét szállít az Aldi üzleteibe, tavaly év elején jelentette be, hogy a kiskereskedő kizárólagos brit almabeszállítója lesz az Egyesült Királyságban.
Az új megállapodás értelmében a 200 hektáros területen kizárólag Gala és Braeburn almákat termesztenek majd az Aldi üzletek számára országszerte. A diszkontlánc szerint a hosszú távú megállapodás „létfontosságú támogatást” nyújt a brit termesztőknek.
– Ez az új, 20 évre szóló megállapodás 750 millió fontnyi beruházást jelent a brit mezőgazdaságba, és bizonyítja a brit termékek támogatása melletti hosszú távú elkötelezettségünket – mondta el Julie Ashfield, az Aldi beszerzési igazgatója.
A kiskereskedőt a British Apples and Pears Limited (BAPL) az év almakereskedőjének, a Fresh Produce Consortium (FPC) pedig az év frissáru-kereskedőjének választotta 2023-ban.
A gyümölcsfarm, amely az FPC 2023-as díjátadón az Év szupermarket gyümölcs- és zöldségbeszállítója címet kapta, további évi 100 hektárnyi almafa telepítését tervezi kizárólag az Aldi számára.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >