20 éves a GfK Hungária
Megalakulásának 20 éves évfordulóját ünnepli a GfK Hungária, amely a GfK első intézete volt a közép- és kelet-európai régióban.A GfK Hungáriát a piacgazdaság hazai bevezetésének küszöbén, 1989 tavaszán alapította a GfK-csoport osztrák leányvállalata, a Fessel-GfK. Húsz évvel ezelőtt egy tíz főnél kisebb létszámú vállalkozásként indult a GfK Hungária. A létszám azóta megtízszereződött, a forgalom mintegy negyvenszeresére növekedett. Tavaly árbevétele közelített a 3 milliárd forinthoz.
2008-ban és 2009-ben is elnyerte a Business Superbrands-díjat, és ezzel bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >