20 éves a GfK Hungária
Megalakulásának 20 éves évfordulóját ünnepli a GfK Hungária, amely a GfK első intézete volt a közép- és kelet-európai régióban.A GfK Hungáriát a piacgazdaság hazai bevezetésének küszöbén, 1989 tavaszán alapította a GfK-csoport osztrák leányvállalata, a Fessel-GfK. Húsz évvel ezelőtt egy tíz főnél kisebb létszámú vállalkozásként indult a GfK Hungária. A létszám azóta megtízszereződött, a forgalom mintegy negyvenszeresére növekedett. Tavaly árbevétele közelített a 3 milliárd forinthoz.
2008-ban és 2009-ben is elnyerte a Business Superbrands-díjat, és ezzel bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
