20 előrejelzés 2020-ra
Nemcsak a számmisztika híveit kapja meg a jövő évszám, sokan kezdenek el játszani a 20-as számmal. Így tett az észak-amerikai FMCG-piacon működő Acosta marketingügynökség is december 5-én közzétett, jövő évre vonatkozó, 20 pontból álló előrejelzésével.
A predikciók közt szerepel az állateledelek iránti kereslet növekedése, az instore és online vásárlások integrációjának felgyorsulása, az alternatív csatornák térnyerése.

Colin Stewart
elnökhelyettes
Acosta
– 2020-ban a kereskedők még környezettudatosabbak lesznek, a helyi forrásokból való beszerzésekre fókuszálnak, az árakat alacsonyan tartják, a vásárlási élményt és technológiai fejlesztéseket tovább fokozzák – nyilatkozta Colin Stewart, az Acosta elnökhelyettese.
A kategóriák közül a növényi alapú élelmiszerek, a készételek és a személyes jóllétet érintő szegmensek egyre nagyobb népszerűségére számítanak.
Az igazi vásárlási élményt biztosító nagy márkák rendkívüli sikere várható, az Y-generációnak köszönhetően. Sőt a gazdaság erősödésével a premizáció, a magasabb minőségre váltás reneszánsza várható 2020-ra. Ugyanakkor a privát márkák növekedése sem áll meg.
A kereskedelem egyre több instore mobilalkalmazással és saját applikációkkal, az ellátási lánc hatékonyságnövelésével, kiszállítási alternatívák és átvételi lehetőségek új arzenáljával veszik fel a verseny a vásárlók kegyeiért.//
Kapcsolódó cikkeink
Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >Egy sikeres közösség a közös sikerekért
2024. szeptember 1-től új vezetősége van a Lánchíd Klubnak, amely…
Tovább olvasom >Félelem és biztonság
Az utóbbi időben egyre több aspektusból, egyre több eseményen halljuk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >