20 előrejelzés 2020-ra
Nemcsak a számmisztika híveit kapja meg a jövő évszám, sokan kezdenek el játszani a 20-as számmal. Így tett az észak-amerikai FMCG-piacon működő Acosta marketingügynökség is december 5-én közzétett, jövő évre vonatkozó, 20 pontból álló előrejelzésével.
A predikciók közt szerepel az állateledelek iránti kereslet növekedése, az instore és online vásárlások integrációjának felgyorsulása, az alternatív csatornák térnyerése.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/12/colin-stewart-acosta_opt-208x300.jpg)
Colin Stewart
elnökhelyettes
Acosta
– 2020-ban a kereskedők még környezettudatosabbak lesznek, a helyi forrásokból való beszerzésekre fókuszálnak, az árakat alacsonyan tartják, a vásárlási élményt és technológiai fejlesztéseket tovább fokozzák – nyilatkozta Colin Stewart, az Acosta elnökhelyettese.
A kategóriák közül a növényi alapú élelmiszerek, a készételek és a személyes jóllétet érintő szegmensek egyre nagyobb népszerűségére számítanak.
Az igazi vásárlási élményt biztosító nagy márkák rendkívüli sikere várható, az Y-generációnak köszönhetően. Sőt a gazdaság erősödésével a premizáció, a magasabb minőségre váltás reneszánsza várható 2020-ra. Ugyanakkor a privát márkák növekedése sem áll meg.
A kereskedelem egyre több instore mobilalkalmazással és saját applikációkkal, az ellátási lánc hatékonyságnövelésével, kiszállítási alternatívák és átvételi lehetőségek új arzenáljával veszik fel a verseny a vásárlók kegyeiért.//
Kapcsolódó cikkeink
Egy sikeres közösség a közös sikerekért
2024. szeptember 1-től új vezetősége van a Lánchíd Klubnak, amely…
Tovább olvasom >Félelem és biztonság
Az utóbbi időben egyre több aspektusból, egyre több eseményen halljuk…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >