20 előrejelzés 2020-ra

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 11. 18. 10:06

Nemcsak a számmisztika híveit kapja meg a jövő évszám, sokan kezdenek el játszani a 20-as számmal. Így tett az észak-amerikai FMCG-piacon működő Acosta marketingügynökség is december 5-én közzétett, jövő évre vonatkozó, 20 pontból álló előrejelzésével.

A predikciók közt szerepel az állateledelek iránti kereslet növekedése, az instore és online vásárlások integrációjának felgyorsulása, az alternatív csatornák térnyerése.

Colin Stewart
elnökhelyettes
Acosta

– 2020-ban a kereskedők még környezettudatosabbak lesznek, a helyi forrásokból való beszerzésekre fókuszálnak, az árakat alacsonyan tartják, a vásárlási élményt és technológiai fejlesztéseket tovább fokozzák – nyilatkozta Colin Stewart, az Acosta elnökhelyettese.

A kategóriák közül a növényi alapú élelmiszerek, a készételek és a személyes jóllétet érintő szegmensek egyre nagyobb népszerűségére számítanak.

Az igazi vásárlási élményt biztosító nagy márkák rendkívüli sikere várható, az Y-generációnak köszönhetően. Sőt a gazdaság erősödésével a premizáció, a magasabb minőségre váltás reneszánsza várható 2020-ra. Ugyanakkor a privát márkák növekedése sem áll meg.

A kereskedelem egyre több instore mobilalkalmazással és saját applikációkkal, az ellátási lánc hatékonyságnövelésével, kiszállítási alternatívák és átvételi lehetőségek új arzenáljával veszik fel a verseny a vásárlók kegyeiért.//

Kapcsolódó cikkeink