19 százalékkal csökkent a Zwack nyeresége
A Zwack Unicum Nyrt. 2009/2010-es üzleti évének első kilenc hónapjában 20,62 milliárd forintos árbevétel mellett 3,2 milliárd forintot eredmény produkált. A bevétel 13, a nyereség pedig 19,1 százalékos visszaesést jelent éves összevetésben.
Az árbevétel-csökkenés teljes egészében az amerikai értékesítésből származott, a tengerentúli piacon ugyanis a Zwack-likőr felfutása az első kiszállítás után lényegesen lassabb volt a tervezettnél. Az olasz, a román és a szlovák piac volumenében csökkent, ezt azonban ellensúlyozta az euró erősödése, míg a német piac volumenében is növekedett.
A belföldi értékesítésen belül a saját termelésű termékek forgalma 14,3 százalékkal csökkent. A prémium termékek forgalma is körülbelül ilyen mértékben zsugorodott, a kommersz termékeknél viszont csaknem 20 százalékos volt a visszaesés, míg a középáras termékek árbevétel csökkenése tíz százalék alatt maradt – közli az MTI.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >