19 százalékkal csökkent a Zwack nyeresége
A Zwack Unicum Nyrt. 2009/2010-es üzleti évének első kilenc hónapjában 20,62 milliárd forintos árbevétel mellett 3,2 milliárd forintot eredmény produkált. A bevétel 13, a nyereség pedig 19,1 százalékos visszaesést jelent éves összevetésben.
Az árbevétel-csökkenés teljes egészében az amerikai értékesítésből származott, a tengerentúli piacon ugyanis a Zwack-likőr felfutása az első kiszállítás után lényegesen lassabb volt a tervezettnél. Az olasz, a román és a szlovák piac volumenében csökkent, ezt azonban ellensúlyozta az euró erősödése, míg a német piac volumenében is növekedett.
A belföldi értékesítésen belül a saját termelésű termékek forgalma 14,3 százalékkal csökkent. A prémium termékek forgalma is körülbelül ilyen mértékben zsugorodott, a kommersz termékeknél viszont csaknem 20 százalékos volt a visszaesés, míg a középáras termékek árbevétel csökkenése tíz százalék alatt maradt – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >