19 százalékkal csökkent a Zwack nyeresége
A Zwack Unicum Nyrt. 2009/2010-es üzleti évének első kilenc hónapjában 20,62 milliárd forintos árbevétel mellett 3,2 milliárd forintot eredmény produkált. A bevétel 13, a nyereség pedig 19,1 százalékos visszaesést jelent éves összevetésben.
Az árbevétel-csökkenés teljes egészében az amerikai értékesítésből származott, a tengerentúli piacon ugyanis a Zwack-likőr felfutása az első kiszállítás után lényegesen lassabb volt a tervezettnél. Az olasz, a román és a szlovák piac volumenében csökkent, ezt azonban ellensúlyozta az euró erősödése, míg a német piac volumenében is növekedett.
A belföldi értékesítésen belül a saját termelésű termékek forgalma 14,3 százalékkal csökkent. A prémium termékek forgalma is körülbelül ilyen mértékben zsugorodott, a kommersz termékeknél viszont csaknem 20 százalékos volt a visszaesés, míg a középáras termékek árbevétel csökkenése tíz százalék alatt maradt – közli az MTI.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >