173 helyi szervezet 42 millió forintot söpört be a Tescótól
42 millió forint sorsát bízta a Tesco vásárlóira, akik az áruházakban döntöttek arról, hogy mely helyi közösségek osztozzanak a támogatáson. Az áruházlánc immár 12. alkalommal hirdette meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, amelynek keretében közel 2 millió voks érkezett 173 közösségépítő kezdeményezésre. A vállalat a szavazatok számának függvényében egyenként 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző projekt megvalósításához, valamint egyenként további 475 ezer forinttal jutalmazza a négy legkreatívabb kezdeményezést.
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában a vásárlók döntik el, hogy saját környékükön mely programok megvalósítását támogassa az áruházlánc. A január 16-tól február 12-ig tartó szavazási szakaszban többek között szemléletformáló szabadulószobára, ingyenes vasúttörténeti kiállításra, láthatatlan vacsorára, logikai parkra, parakarate-versenyre, családi SUP-oktatásra, robotikaversenyre, valamint a végtaghiányról szóló, interaktív előadásra is voksolhattak a Tesco vásárlói. Az áruházakban található gyűjtőkbe közel 2 millió zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot a szegedi Tesco Extra hipermarketben adták le.
A zsetonok száma alapján a vállalat 42 millió forintos támogatást oszt szét 173 pályázó szervezet között, külön is díjazva a Heves vármegyei Vakok és Gyengénlátók Integráló és Sportegyesülete, a Pest vármegyei Seizan Karate-Do Sportegyesület, a Somogy vármegyei Verebély László Vasúttörténeti Egyesület, valamint a Jász-Nagykun-Szolnok vármegyei Tiszasas Közösségért Egyesület kezdeményezését azok kreativitásáért és innovatív megközelítéséért.
Országszerte a legtöbb szavazatot a Győr-Moson-Sopron vármegyei Egy A Világunk Alapítvány „Dzsungelharcosok kalandjai” elnevezésű pályázata kapta, amelynek célja halmozottan sérült és ép fiatalok integrált táboroztatása. A résztvevők az egyhetes program során közösen dolgoznak fel egy mesét játékok, zenék, kézműves foglalkozások segítségével.
„A Tescónál elkötelezettek vagyunk abban, hogy helyi szinten támogatott projekteken keresztül is valódi változást hozzunk azokban a közösségi kérdésekben, melyek fontosak kollégáink és vásárlóink számára. Az Ön választ, mi segítünk eddigi 12 fordulójában a vásárlók több mint 27,6 millió szavazatot adtak le több mint 1700 pályázatra, a közösségek pedig közel 450 millió forint támogatást nyertek kezdeményezéseik kivitelezésére. Büszkék vagyunk rá, hogy az előző fordulóhoz hasonlóan ezúttal is négy különdíjat ítélhettünk oda egyedi és kiemelkedő kezdeményezéseknek”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
A 12. fordulóban 59 körzetből érkeztek pályázatok az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő kezdeményezések kategóriában, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot összegyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco, míg a különdíjasokat pályázatonként további 275 ezer forinttal jutalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: fehérbabot hívott vissza a Tesco
Rovarirtószer lehetséges jelenléte miatt fehérbabot hívott vissza a forgalomból a…
Tovább olvasom >Nébih: a Tesco is visszahívott kölesgolyót a forgalomból
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt a Tesco-Global Zrt. is visszahívott extrudált…
Tovább olvasom >57 millió forint országszerte a helyi fiatalok és közösségek jövőjére: elstartolt a Tesco új pályázati programja
„Start a jövőért” néven indult útjára október 14-én a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >