16 millió forintot gyűjtött össze Júlio és Júlia
Lezárult az Auchan Magyarország immár hagyománynak számító év végi jótékonysági kampánya, amellyel a vállalat ezúttal is a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikáját támogatta.
Az Auchan ikonikus plüsshódjai immár harmadik alkalommal melengették meg a vásárlók szívét, akik az áruházlánccal közösen az eladott hódok után járó felajánlásból összesen 16 millió forintot gyűjtöttek össze. Az összeget a Gyermekklinika egy rehabilitációs játszótér építésére fordítja, amivel a náluk kezelt gyermekek lelki gyógyulását segítik. //
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közös adománya több ezer rászorulónak nyújtott segítséget
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
