16 millió forintot gyűjtött össze Júlio és Júlia
Lezárult az Auchan Magyarország immár hagyománynak számító év végi jótékonysági kampánya, amellyel a vállalat ezúttal is a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikáját támogatta.
Az Auchan ikonikus plüsshódjai immár harmadik alkalommal melengették meg a vásárlók szívét, akik az áruházlánccal közösen az eladott hódok után járó felajánlásból összesen 16 millió forintot gyűjtöttek össze. Az összeget a Gyermekklinika egy rehabilitációs játszótér építésére fordítja, amivel a náluk kezelt gyermekek lelki gyógyulását segítik. //
Kapcsolódó cikkeink
Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >FECSO: Iparági párbeszéd a fenntartható csomagolásért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Operatív idők – X. Zsendülés Kertészeti Konferencia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a tejárak Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a vendégek száma 5,2, a vendégéjszakáké 3,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >