1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban a költségek csökkentése és a döntéshozatal felgyorsítása érdekében – számolt be a Wall Street Journal tudósítására hivatkozva a Supermarket News.
A leépítésre a cég átszervezésként tekint, és az nem köthető az amerikai–kínai vámháborúhoz.
A lépés a globális technológiai operációt, az e-kereskedelmi logisztikai menedzsmentet és a Walmart Connectet érinti. A vállalat egyelőre nem kommentálta a hírt.
A Walmart erős negyedévet zárt: az amerikai nettó árbevétel az előző év azonos időszakához képest 3,2%-kal nőtt, elérve a 112,2 milliárd dollárt, míg az eladások – az üzemanyag-értékesítés nélkül – 4,5%-kal emelkedtek.
Bár a mostani leépítések nem kapcsolódnak a vámokhoz, a vállalatra továbbra is nagy nyomás nehezedik a Kínából és más országokból származó termékekre kivetett vámok miatt. A vezérigazgató, Doug McMillon korábban jelezte: ha a költségnövekedés tartós marad, annak egy részét kénytelenek lesznek a vásárlókra áthárítani.
Mindeközben a Walmart továbbra is kulcsszereplő a dolgozói juttatások alakulásában: januárban jelentős fizetésemelést kaptak egyes üzletvezetők, és júniusban új bónuszrendszert vezettek be az órabérben foglalkoztatott dolgozók számára is.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >