150 új termékcsaláddal ünnepli az Asda a Ramadánt
Eddigi legnagyobb Ramadán-ünnepét tartja az Asda, amely a hónap közeledtével 150 új termékcsaládot vezetett be minden kategóriában. A szupermarket igyekszik „megkönnyíteni a vásárlók számára, hogy megtalálják, amire szükségük van”, és 150 üzletben külön Ramadán-polcsorokat alakít, ami 47%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.
Ezek az üzletek az ország olyan kulcsfontosságú, nagyszámú muszlim lakossággal rendelkező területein találhatók, mint Wembley, Leicester és Sheffield, és a szezonális kihelyezések a megbízható márkák széles választékát kínálják megfizethető áron.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >