150 új termékcsaláddal ünnepli az Asda a Ramadánt
Eddigi legnagyobb Ramadán-ünnepét tartja az Asda, amely a hónap közeledtével 150 új termékcsaládot vezetett be minden kategóriában. A szupermarket igyekszik „megkönnyíteni a vásárlók számára, hogy megtalálják, amire szükségük van”, és 150 üzletben külön Ramadán-polcsorokat alakít, ami 47%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.
Ezek az üzletek az ország olyan kulcsfontosságú, nagyszámú muszlim lakossággal rendelkező területein találhatók, mint Wembley, Leicester és Sheffield, és a szezonális kihelyezések a megbízható márkák széles választékát kínálják megfizethető áron.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >