150 új termékcsaláddal ünnepli az Asda a Ramadánt
Eddigi legnagyobb Ramadán-ünnepét tartja az Asda, amely a hónap közeledtével 150 új termékcsaládot vezetett be minden kategóriában. A szupermarket igyekszik „megkönnyíteni a vásárlók számára, hogy megtalálják, amire szükségük van”, és 150 üzletben külön Ramadán-polcsorokat alakít, ami 47%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.
Ezek az üzletek az ország olyan kulcsfontosságú, nagyszámú muszlim lakossággal rendelkező területein találhatók, mint Wembley, Leicester és Sheffield, és a szezonális kihelyezések a megbízható márkák széles választékát kínálják megfizethető áron.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >