150 új termékcsaláddal ünnepli az Asda a Ramadánt
Eddigi legnagyobb Ramadán-ünnepét tartja az Asda, amely a hónap közeledtével 150 új termékcsaládot vezetett be minden kategóriában. A szupermarket igyekszik „megkönnyíteni a vásárlók számára, hogy megtalálják, amire szükségük van”, és 150 üzletben külön Ramadán-polcsorokat alakít, ami 47%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.
Ezek az üzletek az ország olyan kulcsfontosságú, nagyszámú muszlim lakossággal rendelkező területein találhatók, mint Wembley, Leicester és Sheffield, és a szezonális kihelyezések a megbízható márkák széles választékát kínálják megfizethető áron.
Kapcsolódó cikkeink
Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >