150 millió terméket kézbesített a Tesco 5 év alatt
Ötödik születésnapját ünnepli a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatása. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített, összesen több mint 500 ezer címre. A házhozszállítás 2013-ban indult el Budapesten, azóta pedig már 103 településen érhető el országszerte.
A kiszállítók az 5 év alatt mintegy 10 millió kilométert tettek meg autóikkal, mely során több mint 150 millió terméket szállítottak házhoz. Ez azt jelenti, hogy naponta átlagosan 1650 rendelést teljesít az áruházlánc, amely nagyságrendileg 100 tonna terméknek felel meg – ám a legforgalmasabb időszakokban, karácsonykor és húsvétkor még ez is jelentősen megnövekszik. A kosarak tartalma alapján a legtöbb kiszállított termék a víz és pékáru kategóriából került ki, az 5 év legnépszerűbb terméke pedig az ásványvíz, a tej, a kristálycukor, a lédig banán és a kígyóuborka volt. Érdekesség, hogy a legkisebb rendelés csupán 5 darab Túró Rudiból állt, míg a legnagyobb értéke körülbelül 400 ezer forint volt.
A szolgáltatás 2013-ban indult Budapesten, majd Szegeden, 2015-ben Győrben, 2016-ban Székesfehérváron, majd 2017-ben Veszprémben is bevezették a szolgáltatást. Az idei nyári szezonban Siófokon is elérhető a házhozszállítás, így a vásárlók összesen már több mint 103 településen intézhetik online a bevásárlást. A Tesco a növekvő vásárlói igényeknek megfelelően alakította kiszállítói rendszerét is: 2013-ban még csupán 15, mostanra már közel 110 autóval teljesíti a megrendeléseket hétfőtől szombatig reggel 8:00 és este 22:00 között.
Az online házhozszállítás statisztikája szerint nemek szempontjából 85 százalékban nők veszik igénybe a szolgáltatást, korosztályt tekintve a 24 és 45 év közöttiek aránya a legmagasabb. Rendeléskor a felhasználók több mint 60 százaléka a Tesco hűségkártyáját, a ClubCardot is használja. A Tesco Online Bevásárlásban elérhető több mint 18 ezer termékből jellemzően webshopon keresztül válogatnak a vásárlók, az okostelefonokra letölthető applikációt 10-12 százalék használja. (X)
Kapcsolódó cikkeink
Tesco beszállt a nyugdíjasutalvány-akciók versenyébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az iskolakezdéssel együtt startolhatnak a Tesco gyermekeket, fiatalokat és helyi közösségeket támogató pályázatának nyertes projektjei – közel 2 millióan szavaztak rájuk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövőre végre beindulhat a magyar gazdaság növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nem változott az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Fitch javította idei globális GDP-növekedési előrejelzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >