150 éves a Heineken – A születésnapi kampány alatt a party sztárjait ünnepli a márka
2023-ban meghatározó mérföldkőhöz érkezett a Heineken, a holland sörmárka idén 150 éves. A gyártó a jubileum alkalmából Magyarországon és világszerte is különféle eseményekkel, nyereményjátékokkal és egyedi csomagolással készül. A márka Magyarországon szorosan összefonódott a fesztiválok, a koncertek és a bulizás hangulatával, ennek szellemében keresi idén nyáron a partyk sztárjait, és ünnepli a fogyasztók mellett az elmúlt másfél évszázad összes Heineken-koccintását.
A Heineken százötvenéves fennállása alatt az egyik legismertebb nemzetközi sörmárkává vált, részt vett a legnagyobb bulikban, mégis olykor megesik, hogy helytelenül írják vagy ejtik a nevét, a fogyasztók pedig szeretik frappánsan becézni kedvenc sörüket. Heiny, Hen Ken, Heineking – A márka úgy döntött, hogy a jeles évfordulóra magára ölti ezeket a beceneveket. A Heineken az egyedi csomagolással is szeretné megmutatni, hogy számára mindegy, hogyan hívják, amíg a fogyasztók jól érzik magukat a Heinekennel, a márka elérte célját. A vállalat a nosztalgia helyett a jelenre fókuszál, a fogyasztókat ünnepli, hűen Freddy Heineken, a vállalat egykori vezetőjének mottójához: „nem sört árulunk, hanem jó pillanatokat”.
„A jubileumot és az önfeledt pillanatokat a világ 192 országában ünnepeljük – együtt, de mindannyian egy kicsit másképp. Az évfordulós csomagolással Magyarországra is elhozzuk a nemzetközi életérzést: a kampány ideje alatt különleges külsővel sorakoznak a polcokon a Heineken Original mellett a Heineken 0.0 termékek is hiszen fontos számunkra, hogy megadjuk a fogyasztóknak a választás lehetőségét. Emellett lehetőséget kínálunk arra is, hogy igazi Heineken élményekben legyen részük. Az ünnepi csomagolások nyitófülein és kupakjaiban található kódokkal koncertjegyeket, fesztiválbelépőket vagy akár amszterdami utazást is nyerhetnek fogyasztóink. Továbbá nyári programokkal és egyedi aktivitásokkal készülünk, hogy mindenki felejthetetlen élményeket szerezhessen a Heinekennel, és megmutathassa, hogy ő a party sztárja”
– mondta el a kampányról Lőrincz Barbara, a prémium márkák group brand managere.
A Heineken 150 éve biztos társ a legjobb bulikban, azonban a party igazi sztárja te vagy – üzeni a kampány hazai promóciója. Izgalmas kihívásra invitálja az érdeklődőket: a feladatuk egy fényképet beküldeni arról, hogyan buliznak a Heinekennel. A party kiválasztott sztárjai végül kedvenc sörmárkájuk plakátjain és online reklámjaiban szerepelhetnek a fotójukkal.
„A party sztárja valóban bárki lehet: akár egy koncert első sorában vagy egy hajnalig tartó techno buliban tombol, meccsnézés közben ugrik a levegőbe vagy egy maratoni társas után koccint – fejti ki a magyar kampánykoncepciót Kelemen Lilla a Heineken brand managere. – Fontos számunkra, hogy a Heinekennel közös élményeket bátran mutassák meg fogyasztóink. Olyannyira, hogy ezáltal ünnepi kampányunk arcává is válhatnak.”
A kerek évfordulót ünneplő márka aktivitásai itthon is 360 fokos médiamixben szerepelnek júniustól augusztus végéig. A klasszikus out-of-home, digitális, social media és PR megoldások mellett a H150-életérzést influencerek is hirdetik. Az egész nyáron átívelő fesztiválhangulatot a Heineken kitelepülései, nyereményjátékai és további aktivitásai biztosítják. A szerencsés nyertesek koncertjegyekkel, saját Heineken-partycsomaggal vagy fesztiválbelépővel gazdagodhatnak, a főnyeremény pedig egy kétfős amszterdami utazás Heineken Experience belépővel.
„A Heineken jeles évfordulója mellett további események adnak okot az ünneplésre. A márka idén ismét névadó szponzora a Heineken Balaton Sound fesztiválnak, illetve stratégiai partnerként készülünk a Forma-1 Magyar Nagydíjára is. Célunk, hogy a világ lehető legtöbb pontjára hozzuk el a jó pillanatokat – mondta Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. Marketing és kereskedelmi marketing igazgatója. – A 150. év nem mindennapi mérföldkő, amelyre világszerte koccintunk, és ezzel nemcsak a sörkedvelőket, hanem munkatársainkat is ünnepeljük, akik másfél évszázada fáradhatatlanul azon dolgoznak, hogy a Heineken eljusson a komlótól a sörcsapig. Hiszünk abban, hogy a sokszínűség és az üzleti siker kéz a kézben járnak, büszkék vagyunk arra, hogy immár 150 éve valódi összetartozás örömét főzzük.”
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >