15 százalékkal nőtt tavaly a Kofola forgalma
A cseh üdítőipari holding bevétele meghaladta a 4,55 milliárd koronát (50 milliárd forint), ebből 3 milliárdod Csehországban realizált a cég, ott 32 százalékkal nőtt a fogyasztás.A cseh üdítők piacán
a Kofola évek óta harcot folytat a Karlovarské
Minerální Vody csoporttal a második helyért.
A legnagyobb üdítő forgalmazó cég a
Coca-Cola, amely évek óta tartja első helyét.
A Kofola a tavalyi évben 670
millió koronát fordított korszerűsítésekre
és beruházásokra. Az idei évben a
Kofolára stratégiai jelentőségű lépés
vár, fúzió a lengyel Hoop üdítőipari
csoporttal. A közös cseh-lengyel cég évi 8,9
milliárd koronás forgalommal számol, ami
gyakorlatilag a Kofola mai forgalmának a duplája.
Csehországon kívül a csoport Lengyelországban,
Magyarországon, Szlovákiában és
Oroszországban értékesít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team
A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >