Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > 15 százalékkal nőtt a DS Smith profitja az e-commerce növekedése folytán
15 százalékkal nőtt a DS Smith profitja az e-commerce növekedése folytán
Az egyre növekvő online rendeléseknek köszönhetően 15 százalékkal ugrott meg a DS Smith csomagolócég profitja.
A DS Smith, amelynek csomagolási termékeit olyan cégek használják, mint az Amazon, elmondta, hogy október 31-ig 351 millió fontnyi nyereségük volt, amely 15 százalékkal több, mint az előző év ugyanezen szakában.
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >