Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > 15 százalékkal nőtt a DS Smith profitja az e-commerce növekedése folytán
15 százalékkal nőtt a DS Smith profitja az e-commerce növekedése folytán
Az egyre növekvő online rendeléseknek köszönhetően 15 százalékkal ugrott meg a DS Smith csomagolócég profitja.
A DS Smith, amelynek csomagolási termékeit olyan cégek használják, mint az Amazon, elmondta, hogy október 31-ig 351 millió fontnyi nyereségük volt, amely 15 százalékkal több, mint az előző év ugyanezen szakában.
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >