Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > 15 százalékkal nőtt a DS Smith profitja az e-commerce növekedése folytán
15 százalékkal nőtt a DS Smith profitja az e-commerce növekedése folytán
Az egyre növekvő online rendeléseknek köszönhetően 15 százalékkal ugrott meg a DS Smith csomagolócég profitja.
A DS Smith, amelynek csomagolási termékeit olyan cégek használják, mint az Amazon, elmondta, hogy október 31-ig 351 millió fontnyi nyereségük volt, amely 15 százalékkal több, mint az előző év ugyanezen szakában.
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >