15 milliós bírság a Vanishnek
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztók megtévesztése miatt marasztalta el a gyártó Reckitt Benkiser Kft.-t.
A televíziós reklámok
állításaival ellentétben a Vanish
klórmentes fehérítők sem alkalmazhatóak
az összes színes ruhára és a kakaófolt
eltüntetésére sem alkalmasak – állapította
meg a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata. A bírság
kiszabásánál súlyosbító
körülményként vették figyelembe, hogy
a megtévesztő hirdetések két évig voltak
láthatóak és széles fogyasztói
körhöz jutottak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >