15 milliós bírság a Vanishnek
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztók megtévesztése miatt marasztalta el a gyártó Reckitt Benkiser Kft.-t.
A televíziós reklámok
állításaival ellentétben a Vanish
klórmentes fehérítők sem alkalmazhatóak
az összes színes ruhára és a kakaófolt
eltüntetésére sem alkalmasak – állapította
meg a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata. A bírság
kiszabásánál súlyosbító
körülményként vették figyelembe, hogy
a megtévesztő hirdetések két évig voltak
láthatóak és széles fogyasztói
körhöz jutottak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >