15 milliós bírság a Vanishnek
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztók megtévesztése miatt marasztalta el a gyártó Reckitt Benkiser Kft.-t.
A televíziós reklámok
állításaival ellentétben a Vanish
klórmentes fehérítők sem alkalmazhatóak
az összes színes ruhára és a kakaófolt
eltüntetésére sem alkalmasak – állapította
meg a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata. A bírság
kiszabásánál súlyosbító
körülményként vették figyelembe, hogy
a megtévesztő hirdetések két évig voltak
láthatóak és széles fogyasztói
körhöz jutottak el.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >