15 milliós bírság a Vanishnek
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztók megtévesztése miatt marasztalta el a gyártó Reckitt Benkiser Kft.-t.
A televíziós reklámok
állításaival ellentétben a Vanish
klórmentes fehérítők sem alkalmazhatóak
az összes színes ruhára és a kakaófolt
eltüntetésére sem alkalmasak – állapította
meg a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata. A bírság
kiszabásánál súlyosbító
körülményként vették figyelembe, hogy
a megtévesztő hirdetések két évig voltak
láthatóak és széles fogyasztói
körhöz jutottak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >