15 millió tojással készül húsvétra a Tesco
A Tesco idén 4 millió darab figurás édességgel, 15 millió darab tojással és 200 tonna kaláccsal készül a húsvéti élelmiszerek iránt megnövekedett keresletre. Az ünnep alatt több termék forgalma is megsokszorozódik: a húsvét előtti hónapban értékesítik a füstölt áru éves forgalmának közel felét, valamint a tojás éves volumenének 15 százalékát.
A húsvétkor elengedhetetlen figurás édességekből a Tesco összesen 4 millió darabbal készül, amelyek között a nyulak és a tojások a legnépszerűbbek. Az áruházlánc kínálatában idén is megtalálhatók a glutén-, laktóz- és cukormentes finomságok, valamint nyolc féle sajátmárkás édesség is.
Az ünnepi időszakban 200 tonna kalács kerül az áruházak polcaira, amely az éves volumen közel 25 százalékának felel meg. A hétköznapi kalácsválaszték 30 féle termékből áll, ami húsvétra 4-5 szezonális fajtával is kiegészül. A legnépszerűbb az 1 kilogrammos fonott kalács, amelyet csak a húsvéti időszakban kínál a Tesco. Emellett ebben az időszakban jellemzően megnő az omlós tekercs, a teasütemények, és a kenyerek forgalma is. Utóbbi növekedését a sonka iránti kereslet megugrása is indokolja.
Az áruházlánc közel 1100 tonna húsvéti füstölt áruval várja a vásárlókat, ami a kategória éves forgalmának nagyjából felét teszi ki és körülbelül 50 különböző termékből áll. A kínálatban kötözött lapockasonka és házi tradicionális sonka is szerepel, a húsok mellé pedig mintegy 2 tonna tormát is kínál a Tesco.
A húsvéti menü egyik legmeghatározóbb élelmiszere a tojás, amelyből idén 15 millióval készül a Tesco. Az áruházlánc számára fontos a magyar beszállítók támogatása, így a vásárlók körében legnépszerűbb M-es méretből értékesített tojások 100 százaléka magyar termék.
Az ünnepi időszak legnépszerűbb zöldségei között szerepel a lédig fürtös paradicsom, amelyből 120 ezer kilogrammal készül a Tesco, valamint a hónaposretek, amelyből 250 ezer csomó kerül idén az áruházakba.
A locsolkodás ünnepi hagyományáról sem feledkezik meg az áruházlánc: összesen 148 féle parfüm és 3 féle kölni közül választhatnak idén az urak. A korábbi évek tapasztalatai alapján a parfüm és kölni termékcsoportban mintegy 5 százalékos forgalomnövekedésre lehet számítani.
A Tesco áruházak március 30-án, április 1-jén és 2-án zárva tartanak, ekkor az online kiszállítás is szünetel. A többi napon a kiszállítás és az áruházak nyitvatartása is a megszokott szerint alakul. Az üzletek pontos és aktuális nyitvatartása megtalálható az alábbi weboldalon: http://tesco.hu/aruhazak/nyitvatartas/.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >