15 éve Magyarországon a dm
Július 8-án ünnepelte a drogerie markt első magyarországi üzletnyitásának 15 éves évfordulóját.A Budapesten, mégpedig az Üllői út 445. szám alatt nyílt egység óta a lánc egy 222 bolttal rendelkező hálózattá nőtte ki magát Magyarországon az eltelt másfél évtized alatt. Polcain 10 ezer termék található. Saját márkás termékeinek kínálata is folyamatosan bővül minden kategóriában, jelenleg 1400 ilyen árucikk kapható Magyarországon.
A „Mert itt érzem, hogy fontos vagyok” filozófiához hűen, a cég folyamatosan működteti törzsvásárlói hűségprogramját, valamint családbarát munkahelyként és felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy újra meg újra kiálljon egy-egy, a társadalmunkat súlyosan érintő probléma mellett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >