15 éve együtt! – Óriási, egyedülálló születésnapi kampány a Lidl-től
A Lidl Magyarország idén ünnepli tizenötéves jubileumát, és ennek alkalmából nagyszabású születésnapi kampányt indít október 3. és 30. között, melynek fődíja egy 15 évre szóló bevásárlás a Lidl-ben összesen 18 millió forint értékben!
A Lidl Magyarország 2004-ben, 15 évvel ezelőtt nyitotta meg első 12 üzletét, mára pedig 182 áruházával és több mint 6000 munkavállalójával Magyarország legdinamikusabban fejlődő kiskereskedelmi diszkontláncává nőtte ki magát. A vállalat a jubileum apropóján szeretne köszönetet mondani vásárlói számára, és egy óriási, nyereményjátékkal egybekötött születésnapi kampányt indít, mely a vásárlók, a dolgozók és a Lidl között már 15 éve fennálló szívből jövő őszinte kapcsolatát mutatja be.
„A magas minőségű termékek és szolgáltatások, valamint vásárlói élmény nyújtásának köszönhetően büszkén mondhatjuk, hogy vevőink szívből térnek be az áruházainkba. Emellett felelős vállalatként számos olyan intézkedést valósítottunk meg, amelyek a társadalmi felelősségvállalás szempontjából kulcsfontosságúak. Folyamatosan törekszünk a fejlődésre működésünk minden területén, szem előtt tartva vásárlóink és munkatársaink igényeit egyaránt. Mindezek együttesének köszönhető, hogy mára igazi love branddé formálódott a Lidl.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője, majd hozzátette: „Hálásak vagyunk vásárlóinknak, hogy újra és újra minket választanak, kollégáinknak pedig az áldozatos munkáért. A születésnapi kampányunk éppen ezért a szív motívumra épül, amely megjelenik a kommunikáció minden területén.”
Megköszönve vásárlóinak ezt a 15 éve tartó hűséget a vállalat óriási, szívből jövő nyereményjátékot indít születésnapja alkalmából, melynek fődíja egyedülálló módon egy 15 évre szóló bevásárlás a Lidl-ben összesen 18 millió forint értékben. A fődíjon kívül további értékes azonnali, napi és heti nyeremények is várnak a játékosokra.
A köszönetnyilvánítás mellett a vállalat nem titkolt célja, hogy tovább kívánja erősíteni a köteléket vásárlóival, akik a Lidl magyarországi piacra lépése óta becézik az áruházláncot. Így a születésnapi kampány kapcsán forgatott reklámfilm alapgondolata is erre épül: akit őszintén szeretünk, azt szívből becézzük. A TV és rádió kampányban őszintén mondják el a vásárlók, hogy ők hogyan nevezik a Lidl-t – így van akinek „Lidli”, „Lidi-nek”, míg mások „Lidöl-nek” vagy „Lidül-nek” becézi az áruházláncot.
A Lidl Magyarország ugyanakkor nem csak a vásárlók, de a munkavállalók között is az egyik legnépszerűbb márkává vált napjainkra és a vállalat folyamatosan törekszik ennek megőrzésére, valamint további erősítésére. Több tucat munkatárs van, akik a kezdetektől a vállalat csapatát erősítik, és most először, ezen a különleges jubileumon ők is megjelennek a kampányban. A kezükkel szívet formáznak, kifejezve ezzel köszönetüket a vásárlóknak, hogy mindennapi bevásárlásaik során már 15 éve a Lidl-t választják és jelzi azt is, hogy a Lidl nem csak vásárlóként, de munkavállalóként is jó választás.
Lidl nyereményjáték
Időtartam: 2019. október 03-30. között
Minden vásárlás után – összeghatártól függetlenül – egy kaparós sorsjegy jár, ahol az azonnali nyereményeken kívül a játékosok kódbeküldés által napi, heti és egy fődíjért játszhatnak. A játék során 400 000 darab azonnali nyeremény talál gazdára. A napi kódbeküldők között darab 100.000 forinttal feltöltött Lidl kártyát, míg a heti nyereményért induló játékosok között 1 darab 1 évnyi bevásárlást fedező Lidl kártyát sorsolnak ki 1,2 millió forint értékben. A fődíj egyedülálló módon egy 15 évre szóló bevásárlás a Lidl-ben összesen 18 millió forint értékben.
Részletek: https://www.lidl.hu/
A kampány keretében TV és rádió szpotok, háztartási szórólap, óriásplakát, online és nyomtatott sajtó, eladáshelyi kommunikáció, valamint social média is erősíti a születésnapi nyereményjátékot. A fődíj átadására a Lidl Magyarország születésnapján – november 18-án – kerül sor.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >