140 millió eurót ruház be a Lidl legnagyobb spanyolországi logisztikai központjába
Bejelentést tett a Lidl eddigi legnagyobb spanyolországi logisztikai beruházásáról, a 140 millió eurós komplexum építéséről a Barcelona közelében található Martorellben.
A 66ezer négyzetméteres logisztikai központ, mely a tervek szerint 2025-ben kezdi meg működését, tovább növeli a Lidl jelenlétét az ország észak-keleti részén és kiegészíti a szintén Barcelona mellett lévő 46ezer négyzetméteres raktárát.
A beruházással nem csak Spanyolország, de egyben Európa legnagyobb, 144 rakodóállásos Lidl logisztikai központját hozza létre a vállalat.
A martorelli raktár a diszkontlánc három további logisztikai projektet tartalmazó spanyolországi növekedési tervének része.
Ezekkel a beruházásokkal a Lidl teljes spanyolországi hálózatába tartozó logisztikai platformok száma 12-re nő. A vállalat jelenleg országszerte több mint 670 üzletet működtet, és mintegy 18 500 embert foglalkoztat.
A martorelli központ által elsősorban kiszolgált Katalóniában a Lidlnek több mint 120 üzlete van, és évente több mint 820 millió euró értékben szerez be regionális termékeket több mint 180 beszállítótól.
A német kiskereskedő 2024-ben 30 új üzletet tervez nyitni Spanyolországban, amivel üzleteinek száma 700 fölé emelkedik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >K&H:egyre több hazai kkv keresi az EU-s pályázati lehetőségeket
Újra fellángolt a pályázási kedv a hazai kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >