14%-os profitnövekedés a H&M-nél
Az eredményekben szerepet játszott a dollár a svéd valutához viszonyított 13 százalékos esése az második negyedben, ami így csökkentette az H&M beszerzési költségeit.
A svéd Hennes & Mauritz
(H&M) AB 3,94 millió dolláros eredménye
felülmúlta ugyan az– 3,8 milliárd svéd
koronás – elemzői várakozásokat, de a profit
két éven belül a legkisebb (14%-os) mértékben
nőtt. A legnagyobb rivális Inditex is nehéz
évkezdetről számolt be, a spanyol cég az elmúlt
4 év legkisebb forgalombővülését
tapasztalata, legnépszerűbb márkájának,
a Zarának is csökkentek az eladásai.
Bizakodásra adott okot a cég
májusi forgalma, a jó idő hatására
25%-os értékesítés növekedést
regisztráltak az előző évhez képest. Május
végén a cég 1593 üzletet működtetett,
ez 173-al több mint előző évben, decemberig a cég
további 139 új egység megnyitását
tervezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >