13,4 millió forinttal támogatja a Lidl az éhező gyerekeket
A Lidl Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében vásárlói bevonásával szervezett kampányt, melynek keretében az áruházlánc minden, a kampány logójával ellátott Pilos tejtermék értékesítése után három forintot adományozott a Gyermekétkeztetési Alapítványnak. A két hónapos gyűjtési akció eredményeként 13,4 millió forinttal támogatja a Lidl az éhező gyerekeket.
A Lidl Magyarország 2013. október 17. és december 15. között újra adománygyűjtő akciót folytatott, ezúttal minden értékesített, a kampány logójával ellátott, Pilos márkanevű magyar tejtermék árából jutatott el három forintot juttat el a Gyermekétkeztetési Alapítványnak. Az így összegyűlt 13,4 millió forintból az Alapítvány a „Lidl Mindenki Ebédel” programjának keretében biztosítja a rászoruló gyermekek étkezését.
„Mi a Lidl-ben fontosnak érezzük azt, hogy éljünk a rendelkezésünkre álló lehetőségekkel, és segítsünk azokon, akik leginkább rászorulnak a támogatásra” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „Köszönjük vásárlóinknak, hogy ilyen nagy számban vásároltak a kampányban részt vevő termékekből, és ezzel hozzájárultak ahhoz, hogy jelentős összeggel támogathassuk az éhező gyermekeket” –tette hozzá.
A Lidl esetében idén sem ez az első alkalom, hogy segíti az Alapítványt. 2013 januárjában a vásárlói bevonásával 40 millió forintot, novemberben pedig 5 millió forint értékű termékcsomagot juttatott el az éhező gyermekeknek. A mostani adománnyal együtt 2013-ban mintegy 58,4 millió forintnyi adománnyal igyekszik ezen gyermekek életét könnyebbé tenni. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >