13 nemzet és régió konyhájának ízei az Auchannál

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 09. 18. 12:01
🎧 Hallgasd a cikket:

Az Auchan Magyarország 13 nemzet és régió konyhájának ízeit kínálja vásárlóinak egész évben. A nemzetközi konyha szigetein rendkívül széles választék várja az érdeklődőket, akik kedvező áron juthatnak hozzá különleges hozzávalókhoz: legyen szó ázsiai tésztákról, olasz alapanyagokról vagy mexikói finomságokról. Aki tehát szeretné felidézni a külföldi nyaralás ízeit, vagy egyszerűen csak nem magyaros fogást készítene, most számos akciós termék közül válogathat az Auchan nemzetközi konyha kínálatából.

A legnépszerűbb konyhák közé az ázsiai, az olasz és a mexikói tartoznak. Az ázsiai több nemzet gasztronómiáját egyesíti: az Auchanban japán, kínai, indiai, vietnámi, valamint újdonságként koreai ízek is helyet kaptak a polcokon. Annál is inkább, mert – úgy tűnik – az ázsiai termékek nagyon népszerűek, az Auchan nemzetközi konyha forgalmának több mint harmadát ezek adják. A koreai gasztronómiából például Buldak levesek, Pepero csokoládéval bevont szórt pálcikák, Topokki (készételként, illetve a tészta és hozzá külön szósz), Bubble tea, ssamjang paszta, kimchi és nori chipsek kerültek be újként a választékba.

A vásárlók körében különösen kedveltek az ázsiai tésztás levesek és készételek, de persze sokan választják a már klasszikusnak számító olasz paradicsomkonzerveket és tésztákat is. A nemzetközi kínálat újdonságai közül a bubble tea italok gyorsan a fiatalok kedvenceivé váltak, míg a mexikói konyha klasszikusai, a tortillák és tortilla chipsek szintén kiemelt helyet foglalnak el a legkeresettebb termékek között.

„Különösen büszkék vagyunk a koreai konyha bevezetésére, hiszen ezzel a világ másik felének ízeit hoztuk el a vásárlóinknak. A fiatalabb generáció körében nagy népszerűségnek örvendenek például a Buldak levesek, a Pepero csokoládés pálcikák vagy a kimchi. Igyekszünk a keresletnek megfelelően kialakítani a választékunkat, fontos, hogy megfeleljünk a vásárlói trendeknek és az újonnan felmerülő szükségleteknek. Nemzetközi termékeinkre néhány havonta nagyobb aktivitásokat is szervezünk, amelyekkel egy-egy konyhát emelünk ki ilyenkor. Hosszú távú célunk viszont az, hogy minden héten tudjunk akciót kínálni vásárlóinknak néhány emblematikus termékből. Nem titok, hogy a nemzetközi konyha az egyik leginnovatívabb területe vállalatunknak, és az újdonságokat szeretnénk kóstolókkal is bemutatni”

– mondta Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.

Az áruházlánc folyamatosan fejleszti nemzetközi kínálatát, hogy megfeleljen a vásárlói trendeknek és igényeknek. Köztük a kizárólag csak náluk elérhető sajátmárkás termékek körét is, amelybe például a Tavola in Italia olasz tészták, paradicsomkonzervek és pestók tartoznak.

.

Kapcsolódó cikkeink