13 nemzet és régió konyhájának ízei az Auchannál
Az Auchan Magyarország 13 nemzet és régió konyhájának ízeit kínálja vásárlóinak egész évben. A nemzetközi konyha szigetein rendkívül széles választék várja az érdeklődőket, akik kedvező áron juthatnak hozzá különleges hozzávalókhoz: legyen szó ázsiai tésztákról, olasz alapanyagokról vagy mexikói finomságokról. Aki tehát szeretné felidézni a külföldi nyaralás ízeit, vagy egyszerűen csak nem magyaros fogást készítene, most számos akciós termék közül válogathat az Auchan nemzetközi konyha kínálatából.
A legnépszerűbb konyhák közé az ázsiai, az olasz és a mexikói tartoznak. Az ázsiai több nemzet gasztronómiáját egyesíti: az Auchanban japán, kínai, indiai, vietnámi, valamint újdonságként koreai ízek is helyet kaptak a polcokon. Annál is inkább, mert – úgy tűnik – az ázsiai termékek nagyon népszerűek, az Auchan nemzetközi konyha forgalmának több mint harmadát ezek adják. A koreai gasztronómiából például Buldak levesek, Pepero csokoládéval bevont szórt pálcikák, Topokki (készételként, illetve a tészta és hozzá külön szósz), Bubble tea, ssamjang paszta, kimchi és nori chipsek kerültek be újként a választékba.
A vásárlók körében különösen kedveltek az ázsiai tésztás levesek és készételek, de persze sokan választják a már klasszikusnak számító olasz paradicsomkonzerveket és tésztákat is. A nemzetközi kínálat újdonságai közül a bubble tea italok gyorsan a fiatalok kedvenceivé váltak, míg a mexikói konyha klasszikusai, a tortillák és tortilla chipsek szintén kiemelt helyet foglalnak el a legkeresettebb termékek között.
„Különösen büszkék vagyunk a koreai konyha bevezetésére, hiszen ezzel a világ másik felének ízeit hoztuk el a vásárlóinknak. A fiatalabb generáció körében nagy népszerűségnek örvendenek például a Buldak levesek, a Pepero csokoládés pálcikák vagy a kimchi. Igyekszünk a keresletnek megfelelően kialakítani a választékunkat, fontos, hogy megfeleljünk a vásárlói trendeknek és az újonnan felmerülő szükségleteknek. Nemzetközi termékeinkre néhány havonta nagyobb aktivitásokat is szervezünk, amelyekkel egy-egy konyhát emelünk ki ilyenkor. Hosszú távú célunk viszont az, hogy minden héten tudjunk akciót kínálni vásárlóinknak néhány emblematikus termékből. Nem titok, hogy a nemzetközi konyha az egyik leginnovatívabb területe vállalatunknak, és az újdonságokat szeretnénk kóstolókkal is bemutatni”
– mondta Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.
Az áruházlánc folyamatosan fejleszti nemzetközi kínálatát, hogy megfeleljen a vásárlói trendeknek és igényeknek. Köztük a kizárólag csak náluk elérhető sajátmárkás termékek körét is, amelybe például a Tavola in Italia olasz tészták, paradicsomkonzervek és pestók tartoznak.
.
Kapcsolódó cikkeink
Asztalfoglalás indult az őszi Országos Étterem Hétre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >