121 magyar borászat 888 bora a CBA borversenyén
Idén 121 magyar borászat 888 bormintáját értékelik a CBA 11. országos borversenyén. Az ebben az évben először a Magyar Bor Akadémia védnökségével zajló eseményre csütörtökön került sor Alsónémediben.
Bock József borász kóstol a CBA 2017-es borversenyén a cég alsónémedi logisztikai központjában 2017. március 9-én. Fotó: Kovács Tamás
Fodor Attila, a kiskereskedelmi üzletlánc kommunikációs igazgatója emlékeztetett: a 11 éve indult program célja, hogy a vásárlók számára kiváló minőséget és ár-érték arányt kínáljanak, míg a magyar borászoknak megjelenési lehetőséget biztosítsanak. A program beváltotta a hozzáfűzött reményeket, a legkiválóbbak bekerülnek a hálózat kínálatába.
Fodor Attila az MTI-nek elmondta, hogy a borkínálatukat évről évre felülvizsgálják, „nincs tehát bérelt hely” – ezzel biztosítják, hogy mindig a legkiválóbb tételek kerüljenek be. A borverseny eredményeként tavaly 421 fajta jelent meg a hálózat polcain.
Módos Péter, a bírálóbizottság elnöke köszöntőjében úgy fogalmazott, hogy „a magyar borászat színe-java van jelen a legszebb boraival”. A bírálatban részt vesz Magyarország két legtekintélyesebb borászati szakmai szervezetének, a Magyar Bor Akadémiának és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT) elnöke is, Zilai Zoltán és Légli Ottó – emelte ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi döntés: az Európai Bizottság jóváhagyta az első fenntarthatósági áregyezséget a borágazatban
Az Európai Bizottság első alkalommal foglalt hivatalosan állást egy fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Terjed a szőlő aranyszínű sárgaság: már a Somlói borvidéket is elérte a súlyos betegség
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) friss laboratóriumi vizsgálatai alapján immár…
Tovább olvasom >A borok suttogója vagy tudós? Avagy mit tud egy Master of Wine?
A Master of Wine (MW) hivatást ezernyi mítosz lengi körül…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >