12 milliárd forintot meghaladó forgalom a Chio-Wolf Magyarország Kft-nél
A társaság 2007-ben további 10 százalékos árbevétel bővülést tervez, melyet vezető márkáiknál végrehajtott termékfejlesztésre és új termékek bevezetésére alapoz.
A cég, a Nielsen piackutató intézet adataira hivatkozva azt
közölte, hogy a sós ropogtatnivalók 2006-ban 33,48 milliárd forintos
magyarországi piacán, a Chio részesedése 30 százalék felett volt. Belföldön a
Chio-Wolf Magyarország 63 cikket forgalmaz, ezek nagy része burgonyachips és
puffasztott ropogtatnivaló, valamint lisztesáru, kisebb részben pattogatott
kukorica és földimogyoró. A 63 cikkből 57 a zirci és győri üzemben készül,
további hat termékfajtát pedig importál a társaság. További 67 fajta terméket
kizárólag exportra gyártanak. Az Intersnack csoport leányvállalata, a 16 éve
alapított magyarországi Chio-Wolf 510 dolgozót foglalkoztat győri és zirci
üzemeiben, budapesti központjában és nyolc kereskedelmi kirendeltségén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >