12 milliárd forintot meghaladó forgalom a Chio-Wolf Magyarország Kft-nél
A társaság 2007-ben további 10 százalékos árbevétel bővülést tervez, melyet vezető márkáiknál végrehajtott termékfejlesztésre és új termékek bevezetésére alapoz.
A cég, a Nielsen piackutató intézet adataira hivatkozva azt
közölte, hogy a sós ropogtatnivalók 2006-ban 33,48 milliárd forintos
magyarországi piacán, a Chio részesedése 30 százalék felett volt. Belföldön a
Chio-Wolf Magyarország 63 cikket forgalmaz, ezek nagy része burgonyachips és
puffasztott ropogtatnivaló, valamint lisztesáru, kisebb részben pattogatott
kukorica és földimogyoró. A 63 cikkből 57 a zirci és győri üzemben készül,
további hat termékfajtát pedig importál a társaság. További 67 fajta terméket
kizárólag exportra gyártanak. Az Intersnack csoport leányvállalata, a 16 éve
alapított magyarországi Chio-Wolf 510 dolgozót foglalkoztat győri és zirci
üzemeiben, budapesti központjában és nyolc kereskedelmi kirendeltségén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >