12 milliárd forintot meghaladó forgalom a Chio-Wolf Magyarország Kft-nél
A társaság 2007-ben további 10 százalékos árbevétel bővülést tervez, melyet vezető márkáiknál végrehajtott termékfejlesztésre és új termékek bevezetésére alapoz.
A cég, a Nielsen piackutató intézet adataira hivatkozva azt
közölte, hogy a sós ropogtatnivalók 2006-ban 33,48 milliárd forintos
magyarországi piacán, a Chio részesedése 30 százalék felett volt. Belföldön a
Chio-Wolf Magyarország 63 cikket forgalmaz, ezek nagy része burgonyachips és
puffasztott ropogtatnivaló, valamint lisztesáru, kisebb részben pattogatott
kukorica és földimogyoró. A 63 cikkből 57 a zirci és győri üzemben készül,
további hat termékfajtát pedig importál a társaság. További 67 fajta terméket
kizárólag exportra gyártanak. Az Intersnack csoport leányvállalata, a 16 éve
alapított magyarországi Chio-Wolf 510 dolgozót foglalkoztat győri és zirci
üzemeiben, budapesti központjában és nyolc kereskedelmi kirendeltségén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >