12 milliárd forintot meghaladó forgalom a Chio-Wolf Magyarország Kft-nél
A társaság 2007-ben további 10 százalékos árbevétel bővülést tervez, melyet vezető márkáiknál végrehajtott termékfejlesztésre és új termékek bevezetésére alapoz.
A cég, a Nielsen piackutató intézet adataira hivatkozva azt
közölte, hogy a sós ropogtatnivalók 2006-ban 33,48 milliárd forintos
magyarországi piacán, a Chio részesedése 30 százalék felett volt. Belföldön a
Chio-Wolf Magyarország 63 cikket forgalmaz, ezek nagy része burgonyachips és
puffasztott ropogtatnivaló, valamint lisztesáru, kisebb részben pattogatott
kukorica és földimogyoró. A 63 cikkből 57 a zirci és győri üzemben készül,
további hat termékfajtát pedig importál a társaság. További 67 fajta terméket
kizárólag exportra gyártanak. Az Intersnack csoport leányvállalata, a 16 éve
alapított magyarországi Chio-Wolf 510 dolgozót foglalkoztat győri és zirci
üzemeiben, budapesti központjában és nyolc kereskedelmi kirendeltségén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >