1,2 milliárd eurót ruház be az Amazon Franciaországban
Több mint 1,2 milliárd eurót tervez beruházni az Amazon franciaországi operációjába, amivel több mint 3000 munkahelyet hoz létre az országban.
A francia elnökség vasárnap közölte, hogy az Amazon és más vállalatok, köztük a GSK és az Accenture, milliárdos nagyságrendű beruházásokat jelentenek be az ország hétfőn kezdődő éves „Válasszuk Franciaországot” rendezvényének részeként.
Az Amazon Web Services (AWS) beruházása a felhő-infrastruktúrát bővítené Párizs térségében, hogy támogassa Franciaország virágzó generatív AI-lehetőségeit, valamint a logisztikai infrastruktúrát az Auvergne-Rhône-Alpes régióban – áll a vállalat közleményében.
A generatív AI növekvő népszerűsége felpörgeti a felhőszolgáltatások iránti keresletet, Franciaország pedig olyan ígéretes startupokkal, mint a Mistral és a Poolside AI-hubbá vált, mindeközben pedig a Meta és a Google AI-kutatóközpontokat hoztak létre az országban.
Franciaországi beruházás
Az Amazon 2010 óta több mint 20 milliárd eurót fektetett franciaországi tevékenységeibe, és több mint 22 000 állandó alkalmazottat foglalkoztat felhő- és online kiskereskedelmi üzletágaiban.
– Ezek a munkahelyek a 2024-re bejelentett 2000 munkahelyen felül jönnek létre – mondta Frédéric Duval, az Amazon France országigazgatója.
A beruházás egy részét logisztikai hálózatának bővítésére fordítaná a vállalat, hogy növelje a házhoz szállítás sebességét és csökkentse a szén-dioxid-kibocsátást. Franciaországban az Amazonnak több mint 35 logisztikai létesítménye van.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >