1,2 milliárd dolláros Coca-Cola beruházás Oroszországban
Az üdítőital óriás bővítené termékkínálatát, a Coca-Cola mellett energiaitalt és kvast is forgalmaznának.
A cég az elkövetkező három-öt évben
1,2 milliárd dollárt ruház be Oroszországban
– jelentette be Zoran Vucinic, a Coca-Cola orosz-belorusz és
ukrán piacokért felelős vezetője. A vállalat
arra számít, hogy a válság idején
nő szénsavas üdítőitalok fogyasztása,
mert az embereknek kevesebb pénzük marad gyümölcslevekre
vagy más szomjoltókra, ezért ismét az
olcsóbb szénsavas üdítőket választják
majd.
A Coca-Cola rohamléptekkel fejleszt az orosz piacon, mert
itt a Pepsi nagyon megelőzte azzal, hogy néhány éve
megvásárolta az ország legnagyobb
üdítőital-gyártóját, a
Lebedjanszkijt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >