1,2 milliárd dolláros Coca-Cola beruházás Oroszországban
Az üdítőital óriás bővítené termékkínálatát, a Coca-Cola mellett energiaitalt és kvast is forgalmaznának.
A cég az elkövetkező három-öt évben
1,2 milliárd dollárt ruház be Oroszországban
– jelentette be Zoran Vucinic, a Coca-Cola orosz-belorusz és
ukrán piacokért felelős vezetője. A vállalat
arra számít, hogy a válság idején
nő szénsavas üdítőitalok fogyasztása,
mert az embereknek kevesebb pénzük marad gyümölcslevekre
vagy más szomjoltókra, ezért ismét az
olcsóbb szénsavas üdítőket választják
majd.
A Coca-Cola rohamléptekkel fejleszt az orosz piacon, mert
itt a Pepsi nagyon megelőzte azzal, hogy néhány éve
megvásárolta az ország legnagyobb
üdítőital-gyártóját, a
Lebedjanszkijt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >