1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi Siete Foods, más néven Garza Food Ventures LLC-t. A Siete Foods „a hagyományok ihlette” tortillákat, salsákat, fűszereket, szószokat, kekszeket és snackeket gyárt.
Az akvizíció révén a mexikói-amerikai márka egyrészt kiegészíti a PepsiCo portfólióját, másrészről bővíti a vállalat „better-for-you” kínálatát. A Siete Foods által gyártott termékek egy része glutén-, illetve gabona-, tejtermék- és szójamentes.
– A PepsiCo hisz a Siete márka szellemiségében és hitelességében, és örömmel visszük tovább a Garza család örökséget – mondta Ramon Laguarta, a PepsiCo, Inc. elnök-vezérigazgatója. – Alig várjuk, hogy ezekkel a csodálatos termékekkel bővítsük multikulturális portfóliónkat, hogy még több fogyasztó megismerje és élvezze a Siete-et.
A Siete Foods 2014-ben alakult azzal a céllal, hogy gabonamentes alapélelmiszereket, például tacót és fajitát készítsen.
– A Siete 10 évvel ezelőtt azért jött létre, hogy a hagyományok által inspirált mexikói-amerikai ételeket szélesebb körben elérhetővé tegyük – mondta Miguel Garza, vezérigazgató és társalapító. – Most izgatottan várjuk, hogy a PepsiCo-val új korszakba lépjünk, és még több emberhez juttassuk el egészségesebb és a legkülönfélébb étrendeket követők által is fogyasztható, inkluzív termékeinket.
A felvásárlás várhatóan 2025 első felében zárul le.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >