1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi Siete Foods, más néven Garza Food Ventures LLC-t. A Siete Foods „a hagyományok ihlette” tortillákat, salsákat, fűszereket, szószokat, kekszeket és snackeket gyárt.
Az akvizíció révén a mexikói-amerikai márka egyrészt kiegészíti a PepsiCo portfólióját, másrészről bővíti a vállalat „better-for-you” kínálatát. A Siete Foods által gyártott termékek egy része glutén-, illetve gabona-, tejtermék- és szójamentes.
– A PepsiCo hisz a Siete márka szellemiségében és hitelességében, és örömmel visszük tovább a Garza család örökséget – mondta Ramon Laguarta, a PepsiCo, Inc. elnök-vezérigazgatója. – Alig várjuk, hogy ezekkel a csodálatos termékekkel bővítsük multikulturális portfóliónkat, hogy még több fogyasztó megismerje és élvezze a Siete-et.
A Siete Foods 2014-ben alakult azzal a céllal, hogy gabonamentes alapélelmiszereket, például tacót és fajitát készítsen.
– A Siete 10 évvel ezelőtt azért jött létre, hogy a hagyományok által inspirált mexikói-amerikai ételeket szélesebb körben elérhetővé tegyük – mondta Miguel Garza, vezérigazgató és társalapító. – Most izgatottan várjuk, hogy a PepsiCo-val új korszakba lépjünk, és még több emberhez juttassuk el egészségesebb és a legkülönfélébb étrendeket követők által is fogyasztható, inkluzív termékeinket.
A felvásárlás várhatóan 2025 első felében zárul le.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
USA: sok fogyasztó nincs tisztában az „organikus” minősítés jelentésével
Az élelmiszerek csomagolásán megjelenő számos jelölés csökkentheti az USDA által…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >