1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi Siete Foods, más néven Garza Food Ventures LLC-t. A Siete Foods „a hagyományok ihlette” tortillákat, salsákat, fűszereket, szószokat, kekszeket és snackeket gyárt.
Az akvizíció révén a mexikói-amerikai márka egyrészt kiegészíti a PepsiCo portfólióját, másrészről bővíti a vállalat „better-for-you” kínálatát. A Siete Foods által gyártott termékek egy része glutén-, illetve gabona-, tejtermék- és szójamentes.
– A PepsiCo hisz a Siete márka szellemiségében és hitelességében, és örömmel visszük tovább a Garza család örökséget – mondta Ramon Laguarta, a PepsiCo, Inc. elnök-vezérigazgatója. – Alig várjuk, hogy ezekkel a csodálatos termékekkel bővítsük multikulturális portfóliónkat, hogy még több fogyasztó megismerje és élvezze a Siete-et.
A Siete Foods 2014-ben alakult azzal a céllal, hogy gabonamentes alapélelmiszereket, például tacót és fajitát készítsen.
– A Siete 10 évvel ezelőtt azért jött létre, hogy a hagyományok által inspirált mexikói-amerikai ételeket szélesebb körben elérhetővé tegyük – mondta Miguel Garza, vezérigazgató és társalapító. – Most izgatottan várjuk, hogy a PepsiCo-val új korszakba lépjünk, és még több emberhez juttassuk el egészségesebb és a legkülönfélébb étrendeket követők által is fogyasztható, inkluzív termékeinket.
A felvásárlás várhatóan 2025 első felében zárul le.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
Francia alkoholmentes pezsgőmárkába fektetett a Moët Hennessy
Kisebbségi részesedést szerzett a luxusitalokat gyártó Moët Hennessy a French…
Tovább olvasom >Rövidebb szezon és csökkenő hétköznapi költések befolyásolják az amerikai ünnepi eladásokat
A 2024-es ünnepi szezon az Egyesült Államokban vegyes eredményeket hozhat…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Reziliencia fejlesztő tananyagokat publikált a Coca-Cola Magyarország #énjövőm platformja
A rugalmasság és alkalmazkodóképesség kulcsfontosságúak a munka világában és a…
Tovább olvasom >Az akadálymentesebb vásárlásért indítanak közös programot a GLAMOUR-napok szervezői és az Access4you
Magyarországon többszázezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még…
Tovább olvasom >K&H: a fiatalok pesszimistábbnak tűnnek, ha a fizetésükről van szó
A dolgozó fiatalok között tízből nyolcan számítanak arra, hogy a…
Tovább olvasom >