1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi Siete Foods, más néven Garza Food Ventures LLC-t. A Siete Foods „a hagyományok ihlette” tortillákat, salsákat, fűszereket, szószokat, kekszeket és snackeket gyárt.
Az akvizíció révén a mexikói-amerikai márka egyrészt kiegészíti a PepsiCo portfólióját, másrészről bővíti a vállalat „better-for-you” kínálatát. A Siete Foods által gyártott termékek egy része glutén-, illetve gabona-, tejtermék- és szójamentes.
– A PepsiCo hisz a Siete márka szellemiségében és hitelességében, és örömmel visszük tovább a Garza család örökséget – mondta Ramon Laguarta, a PepsiCo, Inc. elnök-vezérigazgatója. – Alig várjuk, hogy ezekkel a csodálatos termékekkel bővítsük multikulturális portfóliónkat, hogy még több fogyasztó megismerje és élvezze a Siete-et.
A Siete Foods 2014-ben alakult azzal a céllal, hogy gabonamentes alapélelmiszereket, például tacót és fajitát készítsen.
– A Siete 10 évvel ezelőtt azért jött létre, hogy a hagyományok által inspirált mexikói-amerikai ételeket szélesebb körben elérhetővé tegyük – mondta Miguel Garza, vezérigazgató és társalapító. – Most izgatottan várjuk, hogy a PepsiCo-val új korszakba lépjünk, és még több emberhez juttassuk el egészségesebb és a legkülönfélébb étrendeket követők által is fogyasztható, inkluzív termékeinket.
A felvásárlás várhatóan 2025 első felében zárul le.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >