1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi Siete Foods, más néven Garza Food Ventures LLC-t. A Siete Foods „a hagyományok ihlette” tortillákat, salsákat, fűszereket, szószokat, kekszeket és snackeket gyárt.
Az akvizíció révén a mexikói-amerikai márka egyrészt kiegészíti a PepsiCo portfólióját, másrészről bővíti a vállalat „better-for-you” kínálatát. A Siete Foods által gyártott termékek egy része glutén-, illetve gabona-, tejtermék- és szójamentes.
– A PepsiCo hisz a Siete márka szellemiségében és hitelességében, és örömmel visszük tovább a Garza család örökséget – mondta Ramon Laguarta, a PepsiCo, Inc. elnök-vezérigazgatója. – Alig várjuk, hogy ezekkel a csodálatos termékekkel bővítsük multikulturális portfóliónkat, hogy még több fogyasztó megismerje és élvezze a Siete-et.
A Siete Foods 2014-ben alakult azzal a céllal, hogy gabonamentes alapélelmiszereket, például tacót és fajitát készítsen.
– A Siete 10 évvel ezelőtt azért jött létre, hogy a hagyományok által inspirált mexikói-amerikai ételeket szélesebb körben elérhetővé tegyük – mondta Miguel Garza, vezérigazgató és társalapító. – Most izgatottan várjuk, hogy a PepsiCo-val új korszakba lépjünk, és még több emberhez juttassuk el egészségesebb és a legkülönfélébb étrendeket követők által is fogyasztható, inkluzív termékeinket.
A felvásárlás várhatóan 2025 első felében zárul le.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >