12 %-kal növelte bevételeit a harmadik negyedévben a Henkel
Az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves árbevétel-növekedés 3,5 százalékos volt, amelyhez valamennyi üzletág hozzájárult.
2008 harmadik negyedévében
a Henkel 12 százalékkal 3760 millió euróra
növelte teljes árbevételét. Ez a jelentős
növekedés a jó szerves növekedésnek és
a National Starch üzletágak megszerzésének
köszönhető. Az árfolyamhatások kiszűrése
utáni árbevétel-növekedés még
ennél is magasabb, 15,8 százalék.
A vizsgált negyedév
üzleti eredményét (EBIT) most is elsősorban az
átszervezési költségek befolyásolták.
Ezeknek összege 181 millió euró volt az előző év
azonos negyedévének 9 millió eurós
költségéhez képest. Az alacsonyabb EBIT és
a negatív pénzügyi eredmény növekedése
miatt a negyedéves nettó nyereség 107 millió
euróra csökkent.
A Henkel idén 3 és 5
százalék közötti szerves (árfolyamhatások
és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések
hatásainak kiszűrése utáni) árbevétel-növekedés és 10%-os profit
elérését tervezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >