12 éves a Vinex
A Vinex Közép- és Kelet-Európában a hazai és külföldi borászat és szőlészet legnagyobb és legkomplexebb bemutatóját jelenti. Fennállásának elmúlt 12 éve alatt nagyon komoly pozíciót harcolt ki magának, amelyet évről évre megerősít.
A borpiac már néhány éve stabilan növekszik – évente mintegy 7 százalékkal. Nem igazolódott be az a negatív előrejelzés sem, hogy az EU-ba való belépés után a borpiac felborul.
A Vinex keretén belül került megrendezésre a Grand Prix Vinex 2007 nemzetközi borértékelő verseny 13. évfolyama is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >