119 millió euróért lett a Camparié a francia aperitif, a Picon
Gazdát cserélt a francia keserűlikőr-márka, a Picon, melyet a Diageótól az olasz Campari Csoport 119 millió euróért vásárolt meg. A megállapodással az Aperol és a Campari gyártója tovább erősíti pozícióit Franciaországban, mely a cégcsoport negyedik legnagyobb piaca.
A keserűlikőr-portfólióban szereplő márkák körének bővítése nem véletlen, hiszen a Camparinak olyan versenytárssal kell e kategóriában lépést tartania, mint a Moët Hennessy.
A Picon jelenleg két – borral és koktélba keverhető narancsalapú, valamint egy sörrel keverhető – változatban kapható.
A tranzakció a rendelkezésre álló pénzeszközök felhasználásával történt.
Kapcsolódó cikkeink
Új vezérigazgatóval igyekszik újraindítani növekedését a Diageo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átgondolt koncepció, letisztult stílus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Italok ifjaknak és örökifjaknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

