119 millió euróért lett a Camparié a francia aperitif, a Picon
Gazdát cserélt a francia keserűlikőr-márka, a Picon, melyet a Diageótól az olasz Campari Csoport 119 millió euróért vásárolt meg. A megállapodással az Aperol és a Campari gyártója tovább erősíti pozícióit Franciaországban, mely a cégcsoport negyedik legnagyobb piaca.
A keserűlikőr-portfólióban szereplő márkák körének bővítése nem véletlen, hiszen a Camparinak olyan versenytárssal kell e kategóriában lépést tartania, mint a Moët Hennessy.
A Picon jelenleg két – borral és koktélba keverhető narancsalapú, valamint egy sörrel keverhető – változatban kapható.
A tranzakció a rendelkezésre álló pénzeszközök felhasználásával történt.
Kapcsolódó cikkeink
Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >